/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
kuglegrill
Fra : wipo
Vist : 826 gange
1 point
Dato : 07-10-03 22:58

en mand kom ud i haven, hvor hans kone lå på knæ for at luge
sagde til hende: din bagdel er lige så bred som vores grill.
hun lod det passere uden at kommentere det, men om aftenen, da de var kommet i seng og han begyndte varme op til en hel masse, sagde konen: tror du jeg gider starte grillen op for sådan en lille cocktailpølse.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 08-10-03 00:03

og du spørger om....?

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-10-03 08:57

øh henrik... tjek lige emnet... det er vel meningen at man kan fortælle sine jokes i denne gruppe?
Ellers skal jeg gerne stille spørgsmålet... er der nogen der kan en vits om en kuglegrill?

Accepteret svar
Fra : Rascha

Modtaget 1 point
Dato : 08-10-03 10:15

Hva' Henrik!

Jeg må sige, du er sgu' noget af en lyseslukker!

Wipo
Klart friskt input til de ellers noget kedelige og konstante spørgsmål om hardware og knallerter, der plager dette panel.

Rascha

Godkendelse af svar
Fra : wipo

Dato : 12-10-03 21:59

Tak for svaret Rascha.