/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Akkorder, Manic Street Preachers
Fra : camved
Vist : 595 gange
100 point
Dato : 07-10-03 20:58

Hey allesammen. Vil bli kanon glad, hvis der r noen som har akkorder til Manic Street Prachers album "This is my truth tell me yours" + sangen "I designed for life", da dette band bar r for goe!!!

knuz moi

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-10-03 22:06

Hej.

Jeg har tidligere set andre der som dig har søgt akkorder til andre sange.
Jeg kan selvfølge ikke afgøre om der er, man har du prøvet ved dit lokale bibliotek.
Jeg ved at der er mange biblioteker der både låner musik ud og samtidig har musikbøger netop med akkorder.

mvh
ellebye

Accepteret svar
Fra : gloom30

Modtaget 100 point
Dato : 08-10-03 11:58

Prøv dette link. Her er masser af links til sider med akkorder. manic street preachers er ret let at finde.

http://www.musicdirect.dk/Akk.html

MVH
Gloom30

Kommentar
Fra : camved

Dato : 10-10-03 23:59

øhm.... ja, har prøvet på biblioteket, men der havde de ikk nodebøger med Manic Street Preachers.

Godkendelse af svar
Fra : camved

Dato : 11-10-03 00:06

Tak for svaret gloom30. N pisse go site!!!