/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Garderobe skabe
Fra : tall_thor
Vist : 462 gange
20 point
Dato : 07-10-03 20:50

Vi skal have skiftet vores garderobe skabe men jeg kan ikke finde nogen i de rigtige mål 60 or 50 brede, 60 dybe og ca. 236 høje vi har prøvet alle møbel huse samt køkken firmaer men uden held. Hvis i har en ide til hvor jeg kan købe skabe i den størelse (billigt) vil jeg blive meget glad. Hvis i kan henvise til et firma som evt. kan lave skabs låger samt skuffe front i bøg kan jeg nok selv bygge kasserne.

På for hånd tak.
Thor.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-10-03 21:42

En lille idé hvis du ikke finder skabe eller låger der er høje nok. Sæt evt. en skuffe sektion underst og på den måde få højden. Eller vipud-låger øverst (som dem der findes til køkkener)
Emesen.

Kommentar
Fra : lars_helle

Dato : 28-12-03 20:20

jeg er møbelsnekeder jeg kan godt komme og lave det billigt og "orange"

Kommentar
Fra : saba2

Dato : 03-02-04 16:31

I silvan kan du få lavet skabe efter mål f.eks fra gulv til loft, og det er ikke specielt dyrt i forhold til hvad et alm. godt klædeskab koster.