/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung C100........
Fra : grethes
Vist : 373 gange
100 point
Dato : 07-10-03 18:31

Jeg overvejer at købe en Samsung C100 - pris 1195, uden binding og Sim lås. Nogen der har erfaring med denne? eller skal jeg tænke i helt andre baner med hensyn til køb af ny mobil. Gode råd modtages gerne, men vil ikke ofre alverdens mere end omkring 1200 kr. og gider ikke være bundet i 6 mdr.

På forhånd tak
Grethe

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 07-10-03 18:58

Hej Grethe
Jeg har nu "leget" med den Samsung, som du beskriver. Det er skam en udemærket telefon... tilfeldigvis købte jeg den da der var tilbud hos Telmore, og hvis du har interesse, så må du købe den for 1.000,- (ja det må alle med interesse). Telefonen er ikke låst og ca. 1 md. gammel kvitering / garanti medfølger.
Der er intet i vejen med Samsung telefonen... men jeg er Nokia fan, og har selvfølgelig en Nokia også.
Hvis interesse... så skriv til CLAN@pc.dk
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-10-03 19:00

Ups! Stik mig en staveplade OK! Du forstår nok teksten

Kommentar
Fra : fynne

Dato : 07-10-03 19:48

Køb Nokia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du bliver skuffet over andet.

MVH FYNNE

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-10-03 08:20

Hej fynne
Aaaah! Der vil jeg nu ikke holde med dig. Vores nu voksne rollinger har begge den nye Sony Ericsson, og jeg har da også selv prøvet andre telefoner, som var OK! Hvis Nokia var det eneste produkt som fungerede, så var de andre der nok ikke.
Indrømmet... jeg er selv Nokia fan (som nævnt tidligere) - har selv en god gammel 8310, men derfor er jeg ikke "blind" over for andre produkter.
Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : grethes

Dato : 08-10-03 19:53

Hej Søren

Tak for budet......mennnn! Har lige nu bestildt ved Telmore, så venter spændt på legetøjet ligger i postkassen om få dage, forhåbentlig.

Med hensyn til Nokia, ja så er det måske en mangel i min opdragelse, men har aldrig været i besidelse af en sådan, så derfor kan jeg nok ikke falde på halen over denne.

Har i øjeblikket en Ericsson T20S, og......ja den funkler jo udmærket, men kan nok ikke helt lade være med at følge med udviklingen, så kun derfor skal der nyt isenkram til.

Hilsen
Grethe

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-10-03 07:08

Hej Grethe
Jamen te' løk med "legetøjet". Jeg har som sagt selv hygget mig et par uger med C100 og jeg er helt sikker på du vil blive glad for den... menuen er dog ikke helt som Nokia (nok mere fordi man er vant til den). Du vil helt sikkert forbavses over hvor let den er, den vejer NOGET mindre end din gamle "telegraf"
Hygge...
Søren (på jobbet)