/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Syngende fisk
Fra : 888
Vist : 3706 gange
100 point
Dato : 07-10-03 16:11

Er der nogen der ved hvor man kan købe de fisk der synger og bevæger hoved og mund??

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 110 point
Dato : 07-10-03 16:21

http://www.landskontoret.dk/charlotte/billeder/Fish.swf

Kunne ikke finde den, så du får en netudgave istedet...

Du må købe min....

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-10-03 16:28

Hejsa 888

I Toys r us har jeg set dem.

Eller måske du kan få dem i Br.

Bilka har også engang forhandlet dem

Mvh Brian

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-10-03 16:40

http://www.asseenontvdiscounts.com/singing_rainbow_trout.asp

Her er den ihvertfald på engelsk, så der kan du da bestille een...

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 07-10-03 16:53

Py-Ha
Jeg troede et kort øjeblik, at der var tale om en 'Rigtig' fisk*GGG*

Carina

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 07-10-03 17:23

Jeg har set den i en isenkrambutik, som for nylig har skiftet kæde, så det må enten være hos "Den Aktive Isenkræmmer" eller hos "Kop og Kande"
mvh.
pbp

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-10-03 17:30

Jeg har lige set den på Santorini (Grækenland), men det hjælper nok ikke så meget.
Emesen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-10-03 18:33

Hej Emesen !
Du har nok været i Grækenland, hva` Var det en fisketur?
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-10-03 18:42

Fisketur - tja det kan man vist godt kalde det - vi var da nede ved stranden og kigge på sild (mest mig) indtil jeg blev trukket væk,
for jeg har ikke noget gyldigt fisketegn.
Emesen.
PS. Undskyld afbrydelsen 888

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-10-03 18:49

Hej 888. Ok - tilbage på sporet.
Jeg vil vædde 7 stegte rødspætter på, du kan købe den i enhver velassorteret lystfisker shop.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-10-03 19:07

Her kan du bestille en.
http://www.boysstuff.co.uk/product.asp?id=10087
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-10-03 20:32

Hold kæft En syngende fisk??
Er det mon hende huntorsken Ofelia fra Døllefjellemusse - som emesen var så venlig at forære en akarieluftpumpe???

Frida

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 07-10-03 20:47

Hej 888

Jeg så den første gang,da jeg var i USA. Her i Odense hvor jeg bor, har de den altid i Bilka og Føtex nu her hvor vi nærmer os julehandelen. Så hvis du venter en 3-ugerer tid, kan du garanteret købe den i Bilka

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-10-03 21:16

Pyha, det er forhåbentlig som hadegave du skal købe den, ...du bliver selv hurtigt meget træt af den kan jeg fortælle...gav min lillebror en til hans 30 års fødselsdag, jeg synes den var så sjov..det gjorde han også, indtil 2 timer efter!! Der havde den sunget for os stort set hele tiden...det var lige før jeg fik den med hjem igen, men gudskelov beholdt han den

Emesen, jeg hulkede af grin af din "sildejagt"..til du blev hevet væk !! *LOL*

Venligst
Sus

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-10-03 21:23

Ja Mango Og hvad tror du emesen mener med at hans fisketegn er ugyldigt???

Frida

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-10-03 21:26

*LOL* *GGGGGGGGG* sprut fnis

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-10-03 21:45

Hej med jer.
Emesens fisketegn er ikke kun ugyldigt. Det er udløbet for årringer tilbage. Hvormange ved jeg ikke, men udløbet er det og der skal en del rokeringer til på den private scene, inden det kan fornyes. Nåe, men det var jo det her med den syngende fisk. Den de kaldte Wanda.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-10-03 22:10

Ja Ja - men det er da stadig muligt at fiske i rørt vande.
Det der med de sene rokeringer for at få fornyet fisketegnet, det er alt for besværligt, og i øvrigt har jeg slet ikke tid før jeg er færdig med fornyelsen af mit badeværelse.
Emesen.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-10-03 22:21

Ja emesen hold du dig hellere til badeværelset *LOL* tror også din kone vil sætte mere pris på...men lidt lystfiskeri, kan der jo altid blive plads til ikke...? *LOL*

Knuser
Sus

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-10-03 22:31

Emesen din gav .
Bliv du færdig med Spabad og hvad der ellers hører til. Det er lettere og kræver mindre energi end at fiske i rørt vande. Chancen for at blive dukket er også meget stor på de rørte vande. Hold dig på smuldt vand. Mon ikke 888 har fået svar på, hvor det er til at købe bemeldte WAndafisk ? For mig er det i hvert fald ved at være go´nattid. Tak for i dag.
Sren i Rskilde

Godkendelse af svar
Fra : 888

Dato : 08-10-03 12:06

Tak for svaret skingur.

Kommentar
Fra : minila

Dato : 27-11-03 20:44

Vi har solgt dem på min arbejdsplads, og købte dem hos KC Autodele i Vordingborg.

Hilsen minila