/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Vil du hjælpe?
Fra : Hannah20
Vist : 172 gange
40 point
Dato : 07-10-03 14:04

Vi har en hjemmeside www.ungemodre.dk
- som vil fremme kontakt og samvær mellem unge mødre i hele DK.

Vi søger der for nogle der har lyst til at linke til os via deres hjemmeside.
Har du en hjemmeside og har du lyst til at linke til os så send en e-mail til ungemodre@hotmail.com eller besvar dette spørgsmål. Husk at skriv din hjemmeside adresse så vi kan se din hjemmeside.

Husk på at du støtter et godt projekt for unge mødre.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 07-10-03 14:12

Jeg går ikke ind under kategorien "unge mødre" men jegvil da gerne linke til jeres side...

Min egen side er :

www.nicole-h-h.webbyen.dk

der finder du også en kontaktside, så du kan kontakte mig, hvis i gerne vil have mig til at linke til jer...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-03 14:14

Alle der har lyst at hjælpe kan da bare på deres hjemmeside indsætte et link i <body> sektionen :

Kode
<a href="http://www.ungemodre.dk">Unge m&#248;dres hjemmeside</a>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 07-10-03 14:16

Det er et okay projekt, men hvor skal du nævne det flere steder? Er et sted ikke nok?

SPørgsmål...Nu i har en domæne, hvorfor har i så ikke også en mail dertil, istedet for at benytte Hotmail, som faktisk har en masse begrænsninger....(Udover at man kan spare på spam forståes)

Held og lykke med projektet...Jeg ved dog ikke om det passer på min side...Da jeg hverken selv er ung eller har børn.

Men jeg kan da godt smide den på : http://en_lodden_affaere.k-nettet.dk, hvis det er ønskeligt,

VH
Moltov

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-03 14:23

Lidt alá moltov -> Hvorfor vil I kontaktes og have URL udleveret? Min kan I da bare se ved at klikke Molokyle over denne kommentar, men der er måske andre, der gerne vil hjælpe uden at skulle udlevere E-mail adresse til Jer!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hannah20

Dato : 07-10-03 14:26

vi har også e-mailen support@ungemodre.dk og en del andre men vælger her at bruge hotmail da det er den vi bruger mest til bl.a. vores billede sending fordi de er gode mod virus

Vi vil gerne have lov til at se jeres hjemmesider da vi ikke vil have at hjemmesider med for eksempel porno eller andet urelevant linker til os. Ønsker i ikke at sende os en e-mail kan i blot svare på dette spørgs.

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 07-10-03 14:29

Hej Hannah

Okay...Bare nysgerrig

Skal på min lodden affære side? (Den anden jeg har, vil absolut ikke kunne indfinde sig, da den handler om fodbold og om mig )

Moltov

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-03 14:41

Hannah20 -> Et fromt ønske :

Citat
..vi ikke vil have at hjemmesider med for eksempel porno eller andet urelevant linker til os.

Jeg er ked af at måtte skuffe, men det kan I altså ikke gardere jer imod ! ...desværre.

Initiativet fortjener al mulig ære, respekt og annerkendelse, men jeg personligt synes ikke Jeres hjemmeside hører til som link på mit site. Det er ligesom lidt ude af kontekst i forhold til hvem jeg er og det øvrige indhold. Skulle jeg møde 'Unge mødre' rundt omkring på nettet eller 'in real life' vil jeg selvfølgelig anbefale jeres site.

Ps. Hvis I vil gemme E-mail adresser for Spam robotter og deslige burde I f.eks her på Kandu.dk skrive :

support ->snabel A<- ungemodre.dk.

Det forstår mennesker godt, men de 'slemme' robotter kan ikke greje den

Mvh. </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-03 14:55

Moltov -> Iøvrigt benytter ungemodre flere kategorier på kandu til samme spørgsmål. Helt iorden, eftersom alle der kun abbonerer på omtalte emner vil kunne nås. Godt tænkt og godt gået: Professionel markedsføring

I dyb respekt...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-10-03 14:56

Ungemødre er vel osse til fodbold
Banner på min forside http://net2620.dk og den kan være 88x31
Du kan kontakte mig på siden.
Mvh.
Natmaden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-03 15:13

Hai natmad -> Nydelig håndkode... RESPECT Bedre end :

Kode
Please wait while http://www.ungemodre.dk/ is downloaded to our server and checked...

And the Results Are...

CSE HTML Validator Professional v6.01 generated 1 error message, 9 warning messages, and 36 other messages when checking this web page. These problems may damage this web page's search engine rankings as well as cause viewing problems for visitors. It is highly recommended that any problems be corrected.

ACCESSIBILITY INFORMATION: Of all the messages generated, 3 messages had to do with accessibility. While this page did not generate any accessibility errors or warnings (Congratulations!), it is very likely that there are opportunities to improve this web site's accessibility. Consider reviewing this web site for accessibility issues. CSE HTML Validator can help.

..måske du skulle tilbyde lidt hjælp til udarbejdelsen af deres hjemmeside...?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-10-03 16:06

Tak Molokyle , men jeg er ikke til frontpage og forpligtelser.
kandu.dk er vel netop stedet hvor man hjælper hvis man har tid og løst.
og det kan de unge mødre jo benytte sig af.
bruger vel selv i snit 1-6 timer i døgnet på at redde og veligeholde andres pc'er, og det er i real-live,
phu ulønnet jobs for venner og bekendte, findes der mange af. Så hjælp til et ferieophold ville være fint
Hav en god dag !
Natmaden

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 07-10-03 16:57

reklamer reklamer reklamer reklamer

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-12-03 06:59

Det må snart være på tide at ønske hannah20 God jul
mailto:support@ungemodre.dk
Håber de unge mødre er hurtigere når de små græder.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:49

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-07-04 20:43

Det altid den der spørger, der ikke er der.

Sørgeligt.

Hvis at jeg havde et spørgsmål, ja så ville jeg da kikke om der var et svar.
ellers ville jeg da følge op på mit spørgsmål,
Personligt syntes jeg, at når man ikke gør det,
så er det som at pisse på folk, der prøver at hjælpe!
Det typiskt unge mødre, hjlæp den aldrig