/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opdateringer fra windows update
Fra : boro23
Vist : 280 gange
8 point
Dato : 07-10-03 10:23

Hvor på computeren kan man finde de opdateringer, der hentes fra windows update. Det er jo træls at skulle hente opdateringerne nok engang, hvis man formatere computeren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-03 10:53

Ja det er det, men der er ingen vej udenom! Mange opdateringer kommer til at indgå som en integreret del af programmet der opdateres, med registrering i registreringsdatabasen, erstatning af 'gamle' DLL'er mm.

Du kan 'se' de opdateringer i kontrolpanel->tilføj/fjern programmer

Hvis du efter en formattering henter den nyeste version af f.eks browser, følger de nyeste opdateringer alligevel med, så du ikke behøver opdatere dem.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-03 10:57

Ps. dem du kan 'se' i kontrolpanelet er dem der kan fjernes! Hvis du vil se alle dine opdateringer vælger du fra Exporer menu'en : Hjælp->Om Internet Explorer..

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 18 point
Dato : 07-10-03 10:59

En lettere måde er at gøre Windows Update "Personlig" da du så får mulighed for at hente dine updates ned og så gemme dem på harddisk eller cd, hvorfra de så installeres.
Gå ind på Windows Update og ude til venstre er der under Andre indstillinger mulighed for "Gør Windows Update Personlig"

Godkendelse af svar
Fra : boro23

Dato : 07-10-03 12:59

Tak for svaret catbody.