/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Formodet svar / Afventende spørgsmål ???~
Fra : ruder4
Vist : 377 gange
100 point
Dato : 07-10-03 08:17

Hej alle sammen

Jeg sidder lige og undre mig over, at der i nogle kategorier er spørgsmål, der er afventende. Ydermere er der i disse spørgsmål også en besvarelse, der er et formodet svar - hvad går det ud på???

Se et eksempel her:

http://kandu.dk/dk/spg/4790

Her kan man se, at det ikke altid er den første besvarelse der bliver et formodet svar.

Ved I hvorfor og hvornår et spørgsmål bliver et formodet svar og om det så bliver lukket som svar på et tidspunkt??? Og ved I hvornår et spørgsmål går fra at være ubesvaret til at være afventende???

Hilsen Ruder4

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-10-03 08:22

Formodet svar er for længst afskaffet, fordi det gav for mange problemer.
Mvh Christina

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 110 point
Dato : 07-10-03 08:23
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-10-03 08:24

Der er tale om gamle regler. Da jeg startede kunne du lægge et formodet svar eller en kommentar. Lagde du et formodet svar, var meningen at spørgeren skulle acceptere eller afvise svaret. Dvs en afventende afventer at spørgeren gør noget.

Ubesvaret, ja så er der ingen formodede svar.

Det er gamle regelsæt der ikke anvendes mere.

Godkendelse af svar
Fra : ruder4

Dato : 07-10-03 08:59

Tak for svaret skingur/Christina.

Så blev jeg jo lidt klogere.

Hilsen Ruder4