/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fejlmeddelse
Fra : frederikshavn
Vist : 412 gange
56 point
Dato : 06-10-03 23:58

Hvad kan det være,at når leg vil bruge min windows mediaplayer,får jeg en fejl,som hedder wmp har fundet en fejl,og lukkes ned,har tjekket for virus+spyware,det var der ik noget af,og jeg har prøvet at hente den nyeste version af wmp,det hjalp lige lidt,jeg bruger xp pro,som styresystem

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 56 point
Dato : 07-10-03 02:48

prøv også at opdatere direct x , Jeg bruger selv ME og det hjalp. så det gælder vel også for XP
Mvh.
Natmaden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-03 11:08

Hvilken mediaplayer? Hvis det er 9'eren, har du installeret sikkerhedopdate'en?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aretnt

Dato : 09-10-03 15:31

Prøv at fortælle mere nøjagtigt om din fejlmeddelelse, og hvornår den opstod, var den der fra starten af xp-pro installationen eller hvordan? Det kunne minde lidt om blaster-virussen o.a., så opdater mediaplayeren som tidligere anført og vær sikker på at du har et opdateret virusprogram, f.eks. det gratis Avast! Derudover skal du ændre din netværkssikkerhed som anført på Microsofts sider om Blastervirussen også selv om du ikke har et netværk. God kamp!
aretnt

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-11-03 11:27

Hmm! Du burde vel have fundet et svar nu!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-12-03 10:05

Du stiller et spørgsmål, men er ikke mere med,
Hvis du er ude og tisse, må det være en ordentlig tår.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:49

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-07-04 20:40

Det altid den der spørger, der ikke er der.

Sørgeligt.

Hvis at jeg havde et spørgsmål, ja så ville jeg da kikke om der var et svar.
ellers ville jeg da følge op på mit spørgsmål,
Personligt syntes jeg, at når man ikke gør det,
så er det som at pisse på folk, der prøver at hjælpe!

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 07-01-07 23:39

Tak for svaret natmaden.