/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overførsel til T610
Fra : Xenoman
Vist : 276 gange
50 point
Dato : 06-10-03 23:22

Kan man overføre ringetoner og billeder til/fra T610 med infrared eller kabel? Jeg har infrarød men kan ikke finde ud af hvordan jeg kommer ind på selve telefonen.

Kommentar
Fra : Agerbo

Dato : 07-10-03 22:28

Har du husket at indstallere den software der gerne skulle følge med telefonen?
Når du har det skal du tænde for din infrarøde port på telefonen og computeren og placere dem så de støder op mod hinanden. Så vil der komme et lille ikon af en telefon nede i højre hjørne af skærmen. Klik på den og gå ind på telefonens hukommelse der vil være en mappe til dine billeder, og ringetoner, og så er det bare at overføre. Sådan virker det i hvertfald på min p800.
Hvis du ikke har softwaren kan jeg sende dig den på msn hvis det har interesse.

Held og lykke med det.