/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
RTCW server
Fra : Surf
Vist : 659 gange
50 point
Dato : 06-02-02 21:18

hvordan finder jeg en server til RTCW . lad mig lige sige at jeg har downloadet og installeret patch 1.1 kan i hjælpe mig med mit problem

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 07-02-02 01:13

Hej

Du kan da prøve de par stykker her:
http://fragzone.gamesurf.no/serverlist/?id=&nav=serverlist

MH
Vestergade

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 50 point
Dato : 07-02-02 01:48

Har selv lige installeret spillet. Du skal bare gå ind i Multiplayer Mode. Der skal du trykke på Get/refresh serverlist,--så kommer der et utal af servere.

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 24-05-02 23:02

Gå ind i multiplayer og tryk refresh og serverne vil komme frem.

Godkendelse af svar
Fra : Surf

Dato : 18-05-06 22:22

Tak for svaret vestergade.