/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
mr.x... ??
Fra : grethes
Vist : 402 gange
50 point
Dato : 06-10-03 19:47

Sidder lige og griner lidt for mig selv. Tilfældigvis.........efter at have været inde og kigge på seneste 25 spørgsmål/besvarelser, ja så kunne jeg ikke dy mig for at kigge på mr.x`s historik....uhada nogle "gode" svar han/hun giver på nogle lige så "gode" spørgsmål, stillet af vist selv samme person, og så besvarelse til fem stjerner. Mon ikke tre personer her er en og samme person, nemlig mr.x. som har været meget ihærdig på meget kort tid.
Hvad der ligger i spørgsmål og svar......tja, det fatter jeg ikke en dyt af, men måske andre gør.

Fik bare lige lyst til at give mit besyv ..... måske det var bedst at lade som ingen ting......og bare grine for mig selv.

Hilsen
Grethe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-10-03 20:42

Hej Grethe

Jeg tror at du bare skal grine for dig selv. Jo mere omtale jo mere "snyd" bliver der.
På et tidspunkt må det da gå op for "kandu" at det ikke er en så seriøs site, som de vil have det til at være.

mvh ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-10-03 21:09

Grethes - jeg vil da godt drine lidt med.
Emesen.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-10-03 23:10

Det er desværre sådanne personer der ofte ødelægger det for andre der godt ønsker, og betragter "kandu" som seriøs.

Så hvis I ikke hører mere fra mig, er det fordi jeg er død af grin.

Men det ville forholdsvis være let af afsløre snyd, hvis alle "seriøse" blot betragtede deres spørgsmål til 1 point, så var det ikke så meget pointerne man gik efter, men det der oprindelig er formålet med "kandu", at hjælpe andre.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-10-03 07:40

Fra en anden tråd ved jeg at mr X går på efterskole, så man må tilgive ham grundet den unge alder

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-10-03 08:34

mr.x er forsvundet fra jorden overflade. Vi må formode at han er blevet exterminated af kandu-teamet, sammen med resten af fup adresserne.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-10-03 08:36

hvor kan du se det?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-10-03 09:12

Det var da rart hvis han var, og det samme her, hor kan >3773 se det henne?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-10-03 09:53

Han er væk fra præmielisten selvom han med 720 optjente point burde være der. Og nogle af hans de spørgsmål hans fup alias'es har stillet er væk.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-10-03 09:59

Så har >Grethes indlæg måske ikke været forgæves.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 50 point
Dato : 07-10-03 10:01

Jeg gav kandu et praj igår.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-10-03 10:02

>3773

mr.x var på top 10 i går. I dag er han fjernet.
Så mangler vi bare at få at vide om pointloftet ikke eksisterer mere.

mvh ans

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-10-03 11:09

Så er der måske stadig lidt retfærdighed til her i verden.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-10-03 11:44

Ja lidt.

Godkendelse af svar
Fra : grethes

Dato : 08-10-03 20:18

Tak for svaret og insatsen 3773.

Ja mr.x har godt nok været meget ihærdig de sidste par dage. Mon snart han dukker op igen under et nyt alias........men er vist nemt at gennemskue nu. Intetsigende spørgsmål og lige så intetsigende svar, og så på meget kort tid, men godt Kandu har reageret.

Hilsen
Grethe