/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Compaq IJ600
Fra : ppk
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 06-10-03 17:18

Hej

Jeg sidder og roder med at få denne printer til at kører via USB, men det ser ud til at den driver jeg har fundet på nettet kun kan bruges til at kører via paralell port.

Mit spørgsmål går så på om hvor jeg kan finde en USB driver til denne printer, jeg har kigget efter den på Compaq`s homepage men har ikke kunnet finde den.

Printeren er tilsluttet på en Compaq 5000 Presario med Windows Me Home Edition.

Det ville også være perfekt hvis driveren var på dansk.

Hilsen Preben

Accepteret svar
Fra : stj

Modtaget 110 point
Dato : 06-10-03 18:52

Hej
Da det er Lexmark, der laver Compaq's printere, kan du evt. prøve med
en Lexmark driver til Z32.
http://www.lexmark.com/channel/frameset/home/0,6358,247481_2461_0_da,00.html
Jeg er ikke helt sikker på, om det virker, men det koster da ikke noget at prøve.
stj

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 06-10-03 21:07

Hej stj

Nu har jeg prøvet at indstallere ovenstående driver !

Men problemet er stadig det at jeg kun kan få den indstillet til LTP1 eller FILE
så det så gerne ville var at få den til at forstå at jeg bruger USB indgangen.

Men hvordan jeg ændre det fra LPT1 til USB er mig altså en gåde !!!!!!

Men ellers fandt jeg en driver som var på DANSK så det var udemærket.

Hilsen Preben

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 28-12-03 21:14

Tak for svaret stj.