/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Herre Gud mr.x.
Fra : ram2
Vist : 416 gange
100 point
Dato : 06-10-03 17:06

>mr.x.

Hvis din seksuelle formåen ikke er bedre end din evne til at håndtere det danske sprog, så skulle du bruge din tid på at lære dette, før du kaster dig i noget andet - Kors hvor er det sølle at læse hvad du skriver, dit bette skrog.

Dette er ikke et spørgsmål, men en konstatering.

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-10-03 17:41

>ram2

Det hedder ikke "før du kaster dig i noget andet", men "før du kaster dig ud i noget andet".
Og man begynder ikke med stort forbogstav efter en tankestreg.

Dette er ikke et svar, men en konstatering.

Rellom

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-10-03 17:54

>Rellomulus Flatus

Den gyllestank der er i kølvandet på dine indlæg er ulidelig - Og når man i den udstrækning, som jeg og flere andre på dette site håndterer det danske sprog, så opstår der en vis kunstnerisk frihed. Det vil blive for indviklet at forklare, så du kan forstå det, så kast du dig over dit trivialbræk - Skriv evt. et lille hjerte/smerte kvad til Frederik og Mc. Donalds.

Skide irriterende, at jeg lige skulle se din tåbe-kommentar, nu er jeg nødt til at udsætte min glimrende middag, til jeg har fået dit kontrafej ud af hovedet - Men det tar' vel ikke mere end et par min.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 06-10-03 18:10

Velkommen i møddingen!

ole

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-10-03 18:12

Ram2

Ærgerligt, at du er så nem.
Det kunne ellers ha' været så sjovt.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-10-03 18:15

>Rellomulus Flatus

Ja

Accepteret svar
Fra : lillemig

Modtaget 110 point
Dato : 06-10-03 18:17

Der er ikke mange der går ram fobi!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-10-03 18:18

>olarsen.

Øhhh - Rellom og jeg var her, så det var vel egentlig os, der skulle byde dig velkommen.

Psstt...... olarsen!!! - Fjern fluebenet

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-10-03 18:21

>lillemig.

Den var go' - Jeg forhøjer lige pointene senere, og du får dem!!

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-10-03 18:44

Ja, den var rigtig go', Lillemig.
Man kan godt høre, at du også var her,
dengang han havde sit billede på.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-10-03 19:23

Hov Hov Rellom
Jeg mindes også, at have set et billede af dig

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-10-03 19:28

Ham med bolsjeposen ovre ved legepladsen - Najjjj det er ikke Rellom. Det tror jeg ikke.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-10-03 19:28

lillemig skriver: "Der er ikke mange der går ram fobi"

Menes der:" Der er ikke mange, der går ram forbi", eller "Der er ikke mange, der får ram fobi"?

mvh ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-10-03 19:30

>Ans

Der frit valg på alle hylder.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-10-03 19:35

Ram.
[citat]
Ham med bolsjeposen ovre ved legepladsen - Najjjj det er ikke Rellom. Det tror jeg ikke.
[/code]

Nej nej - men i Ålborg Zoo sidder der en stakkels ledbetændt chimpanse.
Det var den jeg tænkte på.

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 06-10-03 19:40

>Frida.

Herre Gud og Jøsses. Træd på den - Den lider!!!!!

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-10-03 19:42

En Ram-fobi er det samme som, skrækken for et midlertidigt hukommelsessvigt.
Jeg ville lige skrive noget mere, men jeg er bange for, at jeg har glemt det.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-10-03 19:47

Du er bare så rar emesen - og så ser du også bedre ud end Rellom

Frida

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-10-03 19:51

Hej Fridaflip

Du har delvis ret.
Dog er det ikke ledbetændelse, jeg lider af - men musearm.
Men sig det endelig ikke til nogen.
Dyrepasseren må ikke opdage, at jeg benytter hans blærbare i smug.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-10-03 19:52

Hvis det er billedet på HS-siden du hentyder til - så er det ren billedmanipulation - da jeg jo selv kontrollerer denne del af HS-siden.
Emesen.

Kommentar
Fra : nettepost

Dato : 06-10-03 23:54

SÅDAN Rellom

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 07-10-03 17:34

Tak for kommentaren lillemig.

Som lovet

Ram