/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
FUSKERE, SNYDERE OG ANDET GODTFOLK I KAN~
Fra : 3773
Vist : 458 gange
1 point
Dato : 06-10-03 11:30

så, nu er de der igen. Denne gang Jalbaek og mister X. Point-snyd så det basker. Senest havde vi en lille morsom en med Nol og Nol14 to ubegribeligt dygtige profiler, som under ingen omstændigheder er samme person, uanet at man skriver lige råddent, er oprettet samtidig, har samme navn, svarer på hinandens latterlige plingeling spørgsmål til rigtig mange point, og giver alle stjernene for det.

Pis dog et andet sted hen og leg.

->Kandu - luk dog for dobbelt login, det giver kun ballade, og er spild af kanduernes hjælpsomhed.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 06-10-03 11:47

mr.X får også skideballer når han engang imellem bare skriver for at skrive...

Men du har helt ret: jeg er begyndt at sortere meget i hvad jeg svarer på, for hvis debatten ER kørt af sporet af enkelte smart-guys GIDER JEG IKKE FORSØGE AT SPILDE KRUDT PÅ AT VI KOMMER TILBAGE PÅ DEN RIGTIGE BANEHALVDEL...

Synd at en klub som www.kandu.dk skal skændes sådan af respektløse folk der opfører sig som forkælede teenage-tøser...

Henrik, Slagelse

Accepteret svar
Fra : ibasa

Modtaget 11 point
Dato : 06-10-03 11:50

Hej med dig 3773

Jeg abonnerer ikke på nogen grupper men kigger på sidste 25 en gang i mellem. I de sidste par dage synes jeg der er sket mange ting. Eet spørgsmål og et svar med 1 minuts interval. For mig ser det ud som aftalt spil. Men er det muligt at lukke for dobbelt login og hvad vil det indebære ?
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 06-10-03 12:04

>3773

Kan ikke forstå du IKKE bare fiser videre til de spgsm. der interesserer dig og lader være at hidse dig sådan op over det.

Det har været disk. SÅ mange gange før, og bliver det sikkert igen, men det er nu engang sådan det er, at hvis nogle syntes de vil snyde, ja så gør de det, og jo mere du "hidser" dig op jo sjovere syntes de sikkert det er, så mit råd til dig er IGNORER det dog.

Bantam

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-10-03 12:08

Lukning af dobbelt login muligheden fjerner en masse irriterende point-fusk. Selvfølgelig kan den snedige bruger sløre sin IP eller bruge flere login steder, men det er væsentlig mere bøvlet. Så lugning af dobbelt login burde kunne luge de værste snothvalpe ud af systemet.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 06-10-03 12:15

Ok !
Ellers kan vi jo bare gøre som Bantam skriver. Og så er den pot ude.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-10-03 12:16

lugning = lukning.

Bantam - det er irriterende når man selv falder i hullet og bruger tid på at svare de der pointluskere. Derfor koger jeg op.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-10-03 12:19

Ja, Søren, men som du selv skrev i en tidligere tråd, bør man advare sine med-kanduer, så de ikke også spilder tid på de der møgunger, eller hvad?

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 06-10-03 12:25

Joh.... Det er rigtigt at jeg har luftet idéen om en advarsel, men tænk om man kom til at jokke i spinaten ? Et kønt roderi. Det er meget åndsvagt at følge, kommentere en tråd der var personligt interessant for at opdage: Snydt
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-10-03 12:27

Jeg har ikke lagt så meget mærke til det, der jeg er ret ny.
I øvrigt forstår jeg slet ikke at nogen skal have point for at hjælpe andre, kan vi ikke gøre det uden at blive lokket med en eventuel præmie?
Hvor er det medmenneskelige blevet af?

Jeg meldte mig til denne side ud fra "kan du" og dermed hjælpe andre med den viden vi andre måtte have, og det vel og mærke uden nogen form for honorering, og for samtidig at læse andres løsningsforslag til et problem.

Dette med at "købe" med de point man måtte have opsparet for at se andres svar er, sagt rent ud, åndsvagt, på den måde lærer vi jo ikke af hinanden.

M.v.h.
Ellebye

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 06-10-03 12:39

>Ellebye. Sådan er oplægget og det må vi leve med, hvis vi vil være her. Det er ikke en affejning af dit indlæg men en konstatering af tingenes tilstand. Personligt har jeg ikke noget at indvende.
>>>>3773 Nu har du fået luft og hørt / set et par meninger. Luk tråden, sæt dig godt tilrette med en kølig pilsner og få blodtrykket til at falde til ro.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-10-03 12:43

Dig kan jeg godt blive enig med Ellebye.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-10-03 12:44

Er du tovlig Søren, man drikker sgu da ikke i arbejdstiden.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 06-10-03 12:51

Puh-hae..............Der kunne jeg godt være kommet så grueligt galt af sted, men så gør det når du kommer hjem, det der med blodtrykket, forståes.
PS. min fluel*rt bliver fjernet nu.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-10-03 12:55

Er det muligt at stille spørgsmål til 0 point?

Desværre har jeg måtte gå på førtidspension efter en trafikulykke jeg var ude for i 1999. Så om mine indlæg fortages i arbejdstiden er så, som så. Det er bl.a. herfor jeg har fundet denne side for at hjælpe andre ved at øse ud af min viden, så føler jeg dog at min viden kan komme andre til gode. Og i øvrigt er jeg desværre nød til at tage ret så stærk smertestillende medicin at jeg ej heller drikker. JEG ØNSKER INGEN MEDLIDENHED.

Kommentar
Fra : stalk

Dato : 06-10-03 13:06

>3773.

Hej 3773 - Nu er jeg ret ny her på kandu, så det kan være jeg spørger dumt.... Hvad mener du med pointsnyd, og hvordan kan man have flere profiler??

Med venlig Kanduhilsen

Stalk

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-10-03 13:20

stalk. Du er uforbederlig. Ret ny min bare r..

Frida

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-10-03 13:37

Ja, Stalk (eller hvem du nu lige er idag) og pas nu på FBI-Brian ikke kommer efter dig.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 06-10-03 13:44

> : ellebye

Hvorfor skulle man dog stille spørgsmål til 0 point (kan man heller ikke)

Du får jo point hver gang (1 gang daglig) du logger på kandu og hvis du bedømmer tip.

Så point til at stille spgsm. for får man hurtigt masser af.

Bantam

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-10-03 13:45

Det må du have misforstået.
Brian arbejder da ikke for FBI - Tror det er BFI du mener.

Frida

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 06-10-03 13:45

Tak for svaret ibasa. Du har nok bare ret. Træls af et godt forum skal forurenes af snothase.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-10-03 13:48

Han fortsætter iøvrigt ufortrødent Jalbaek.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-10-03 13:50

Nårh ja Frida. Brians Fup Invistigations (eller hvordan det nu staves).

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-10-03 13:58

Hmm ! jeg syntes nu at det er ok med et point system, det er da en indikator for hvor meget man ønsker sit problem løst.
og til modtageren er det, en form for belønning, men det ikke godt med lukning af indlæg efter en time, tit når jeg ikke at
se de indlæg som jeg selv har deltaget i. indlæg burde være åbne og ikke lukke, måske bare hvis man selv har deltaget.
at nogen laver mere end en profil ja det jo synd, da kandu jo i forvejen virker lidt overfyldt, tænker at det er med til at sløve systemet og overfylde den stakkels database, måske ville et debat-sted på kandu osgå være rart.
Men hav nu en god dag alle sammen.
Natmaden.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 06-10-03 14:06

> natmaden

Du skriver: måske ville et debat-sted på kandu osgå være rart

Det har du da gruppen smalltalk til, der kan du da debattere ligeså tosset du vil.

Bantam

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-10-03 15:13

Og mr.x / jalbaek fortsætter ufortrødent med at fylde op med små ping/pong spørgsmål.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-03 15:53

Lad dog barnet ! Efter , ifølge kandu.dk's oplysning, nye 'gamle' system med : Bare du har super P så deltager du i månedens lodtrækning, skulle det da være komplet ligegyldigt med P-snyd. Eller er der noget jeg har misforstået. Altså andet end, man ved snyd kan havne i Top 10/50 ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-10-03 17:54

Det er da utroligt som folk skal være på nakken af briani fordi han er gammel bruger og lægger mærke til at folk de svindler for at få større chancer for at vinde...

Molokyle....
Det nye (gamle) system gør bare at man har en større chance end før selvom man ikke ligger i top2
Den med flest point har stadig de største chancer

Kommentar
Fra : nettepost

Dato : 06-10-03 23:59

Tja e.p. aka uffe29, som man reder sår man. Undercover DOD er jo afsløret med bukserne nede og ingenting i mølposen, selvom Esbjerg er fyldt med fisk.