/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Kopi af eksamensbevis
Fra : oleo
Vist : 1701 gange
170 point
Dato : 05-10-03 19:16

Hvordan skaffer man sig en kopi af ens eksamensbevis fra Personalehøjskolen på Islands Brygge fra ca. 1970? Oleo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-03 19:31

Jeg tror desværre, den slags oplysninger falder for registerlovens bestemmelser om registrering af personlige oplysninger i mere end 5 år. De er nok slettet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 05-10-03 20:47

Nej, de er IKKE slettet. Industriministeriet har et C-RAM register (hed det i firserne) med beviser for ALLE uddannelser registreret. Registeret er blandt andet nævnt i en af cand. jur. Jesper Møller-Andersens bøger "Lillebror ser dig"...

Kontakt venligst ministeriet, der gerne skulle kunne vejlede dig i hvordan du får bekræftet hele dit CV.

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : oleo

Dato : 05-10-03 20:53

Mange tak for de 2 indlæg. oleo

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 05-10-03 21:57

Lukketid?

Kommentar
Fra : oleo

Dato : 06-10-03 09:30

Lukketid?

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 06-10-03 09:42

Hej Oleo

Lukketid mener Patriar nok er fordi du har fået svar på dit spørgsmål -- nu har du forhøjet points..... Hvad vil du opnå? En der også afsender brevet for dig, eller?

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 06-10-03 09:56

hvorfor kontakter du ikke skolen, den er der måske ikke mere, hvis ikke så må der vel være nogen der tager over
du kan måske være heldig at få et document for bestået eksamen, jeg var i en lignende situation hvor jeg havde taget
en eksamen som tek. ass. på randers tekniske skole tilbage i 1978. der var ingen problemer med at få bekræftet min
uddannelse.
mvh nsl

Kommentar
Fra : Malik

Dato : 06-10-03 11:12

Du finder langt de fleste kopier af eksamensbeviser her. Hvis de ikke kan finde det her kan man få hjælp her til kontakt til Landsarkivet eller Rigsarkivet. Dette må være et fyldestgørende svar, idet jeg selv har fået kopi af 3 eksamensbeviser her og det ene var helt tilbage fra 1968. Held og lykke med din søgen. Hav tålmodighed og jeg er sikker på at du får fat i det du ønsker. Man har her brug for dit fulde navn, CPR.nr, adresse, evt. tidligere adresse, Skolens navn, årstal for eksamen etc.
Med venlig hilsen
Bjarne

UNDERVISNINGS
MINISTERIET
"ARKIVET"
Tale med chefen: NIELS BORGER
Frederiksholms Kanal 21
1220 København K
Tlf. 3392 5000
Fax 3392 5547
E-post uvm@uvm.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:48

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>