/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
download
Fra : nsl
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 05-10-03 19:00

er der en der kan give mig en fornuftig forklarring på hvorfor min pc lukker ned hver gang
jeg prøver at downloade fra nettet, jeg har win. xp.
ligesom man er ved at hente filerne ned, slukker maskinen og starter op igen.

mvh nsl

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-03 19:12

Test for Spyware online på : http://spywarefri.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 05-10-03 19:24

Enig med </MOLOKYLE>

mvh. Per

Kommentar
Fra : als

Dato : 05-10-03 20:09

Som både molokyle og Per Frederiksen siger så kan spyware gøre det idag. De er så avanceret nu så man skulle tro det var løgn. Fjerner du f.eks. spywaren fra newdot.com så vil den sikker lukke for din internetforbindelse. Så frække er de. Spyware er idag værre en virus. Virus er alle garderet imod, men ikke imod spy, desværre.
Nu er de ikke sikkert at det lige netop er det, men mit bud er lige som de andres spy eller virus.
Vær venlig ikke at give mig points. De andre kom først.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-10-03 23:49
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-03 08:39

tedd -> nsl si'r jo netop det ikke er 'random', men hver gang der downloades fra nettet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-10-03 09:34

Det har du ret i molokyle, syntes bare det var en god side om genstartsproblemer!

Ok nsl her er hvad du osse kan prøve! Højreklik på Denne Computer, og gå ind under egenskaber! Så går du ind under Avanceret og trykker på indstillinger for Start og Genoprettelse, Du kan så under Systemfejl slå Genstart automatisk fra!
Du skulle så være i stand til at få en fejlmeddelse frem når problemet genopstår (eller XP gemmer det i en systemlog fil) Denne fejlmeddelse kan man så bruge til at løse problemet! (forhåbentlig)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-10-03 14:54

Er du kommet videre nsl?

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 31-10-03 11:56

Hej tedd jeg syntes lige jeg vil svare dig, jeg har haft en til at kigge på pceren, der er ingen virus, det han er nået frem til er en hardwarefejl, så det er rigtig spændende hvad det mønter sig ud i.
hilsen nsl

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 31-10-03 13:25

Det ser ud til at jeg var mest på sporet så (Got it Molo? hehe) . Hvilken hardwarefejl skulle det være?

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 31-10-03 14:11

jeg skal nok vende tilbage når skaden er lokaliseret, vi har 2 computere, den der er noget galt med er stadig under granskning, jeg kan se på msn når den plive testet ude i byen.
mvh nsl

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 31-10-03 14:12

jeg skal nok vende tilbage når skaden er lokaliseret, vi har 2 computere, den der er noget galt med er stadig under granskning, jeg kan se på msn når den plive testet ude i byen.
mvh nsl

Godkendelse af svar
Fra : nsl

Dato : 08-12-03 06:38

Tak for svaret tedd.
   fejlen er ikke virus, fejlen er ikke fundet men må henføres under hardware
mvh nsl