/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Udskriftproblemmer
Fra : krasmuss
Vist : 378 gange
140 point
Dato : 05-10-03 17:28

Jeg har en Laserjet 2200DT, men kan ikke få den til at udskrive fra nettet. Den kan sagtens udskrive i word, billedprogram m.v. Men når jeg skal udskrive fra nettet, går den kold.

Løsning

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-10-03 17:57

Du kan få en udskrift af skærmbilledet, tryk på Ctrl + P
En anden mulighed er at gemme billedet og redigere,
ofte vil man ikke ha alt med. Derefter printe det
redigerede.
mvh

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-03 18:58

I Browser-menuen: Værktøj->Internet instillinger->Avanceret ; sætter du 'hak' ved: Udskriv baggrundsfarve og billeder.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : krasmuss

Dato : 15-10-03 18:46

Har forsøgt ovenstående. Den bliver stadigvæk ved at ikke ville udskrive.

Ellers andre bud ?

Den har kunnet, og er ikke mere end 2 år gammel. Jeg tvivler på, at der er en fejl på den, men man kan selvfølgelig aldrig vide.

Den skriver fint ud i word og andre skriveprogrammer, men går altså i stå, når der skal udskrives fra nettet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-10-03 01:24

specifikt hvad mener du med udskrive fra nettet? Internet explorer? eller over netværk?

Accepteret svar
Fra : Kimme

Modtaget 140 point
Dato : 23-10-03 15:57

Canon S630 - tjenestefejl 5100
Jeg arbejder på en Dell. 2,4 - 512 Sd ram og 80 GB HD
Jeg har i 14 dage haft problemer med at skrive et bestemt dokument ud - kombineret tekst / grafik - størrelse 65 kb pr stk. Tillsyneladende er det det eneste dokument, der er problemer med.
Jeg skal bruge 25 - 50 kopier ad gangen,. men printeren stopper hver gang efter at have skrevet 10-12 kopier.

Meddelelse: Tjenestefejl 5100 - annuller alle udkrifter, slut og tænd printer igen, - det gør jeg så, og det samme sker igen.
Periodisk kommer meddelelsen - "printer ikke fundet". Kablet tages så ud og genindsættes - herefter er der så kontakt . USB port er checket og fundet OK - Virker fint med min scanner.

Jeg har geninstalleret både XP-home og canondriver - seneste versioner og gennentygget helpdesken og Canons hjemmeside - også i USA uden held. Kan nogen hjælpe??? Hvad er thenestefej 5100 ??

mvh Kim

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:48

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : krasmuss

Dato : 27-04-05 18:18

Tak for svaret Kimme.