/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Har et problem med nogle pakkede filer
Fra : crha
Vist : 502 gange
100 point
Dato : 05-10-03 16:57

Hejsa, jeg har hentet nogle filer og har nu et problem med hvordan man pakker dem ud.
Der er disse filer:
- en NSInfo Document (mener endelsen er NFO eller sådan noget)
- en out fil
- en SFV fil
- de pakkede filer som hedder (til efternavn) .001, .002, .003 osv.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg får pakket disse filer ud.
Jeghar prøvet lidt med winrar, men uden held, så hvis der er nogen der har en idé til hvordan man åbner dem, må i meget gerne sige til :)

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 05-10-03 17:36

NFO filen er et infodukoment, du kan højreklikke på den og vælge åben med, vælg notesblok.
Så kan du læse om hvilket pakkeprogram du skal installere for at samle filerne igen.
Filerne er blevet splittet med et program feks, filesplitter, (måske fordi filen har været forstor til disketter el en e-mailindbakke), og så skal de samles igen med det samme program som splittede den/dem.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : MuffinMan

Dato : 05-10-03 17:58

Prøv først at pakke alle filerne ud, så du har dem liggende i en mappe.

Derefter højreklikker du på *.001 og vælger åbn med > winrar.

Prøv så at extracte det der ligger i den fil - det plejer at virke for mig

MuffinMan

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-03 19:24

WinRar.. se her : http://kandu.dk/dk/spg/19258

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:24

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : crha