/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Kandu er loftet på point ikke 500??
Fra : briani
Vist : 344 gange
1 point
Dato : 05-10-03 14:52

Til Kandu
Jeg vil meget gerne spørge om hvorfor man kan få 1100 point for et spørgsmål
Når loftet er 500 ???
Spørgsmålet fra lunadc er stillet den 13-09-03 11:09
http://www.kandu.dk/dk/spg/22442
spørgsmålet er blevet besvaret af k.j.k som dermed har fået de 1100 point

Mvh Brian

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 05-10-03 14:58

Det kan rent faktisk lade sig gøre ved at du første gang laver et spørgsmål til f.eks. 400 points - bagefter øger du med 200 - så med 300 (nu 900 i alt) og så plusser med 200 points...

Det er DET der gør at man nogle gange holder LANGE PAUSER fra kandu.dk -- der er for meget pointjagt i l*rtet...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-10-03 15:03

Hej Henrik
Jeg mener ikke du har ret

Man kan kun hæve op til 500 som er maximun
så det må være en smutter fra Kandus side
Mvh Og en forsat god Søndag
Brian

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 11 point
Dato : 05-10-03 15:16

Hej Brian

Ja, jeg mener også, der er tale om en smutter.

Men måske vil Kandu's team selv kaste lys over sagen?

Efter sigende læser de jo alle de spørgsmål, der oprettes
i kategorien kandu.dk.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-10-03 15:16

Tillæg
Prøv hvis du gider at læse denne

http://www.kandu.dk/dk/spg/12758

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 05-10-03 15:32

briani >>

Jeg kun ikke komme over de 500 point på http://www.kandu.dk/dk/spg/23693
der komme denne her "Fejl: Du kan højst tildele 500 point til et spørgsmål!"

Så det må være en smutter.

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-03 15:52

Hai

Det har egentlig altid undret mig lidt, der er; det dér loft

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-10-03 16:08

Skal vi ikke sige, at hvis Kandu's team ikke selv har tid til at svare,
så er det okay med et svar fra Gandalf?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-03 16:35

Nu har vi jo lige set Ishoey brillere med 501 P. Så det kan altså lade sig gøre fra nu af! Han forhøjede. Hvem tør satse 600..? 700..? ingen højere ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-10-03 19:41

Jeg tør godt satse - men jeg bruger alle mine point til at åbne lukkede sp.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-03 19:50

emesen -> Kan Eyvind ikke spytte lidt i kassen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-10-03 20:50

emesen. Indrøm det dog. Du er og bliver en nærrigrøv
Mvh
Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-03 21:06

fridaflip -> eme er en Netop derfor burde Eyvind læse de lukkede og fortælle eme om det er umagen værd at bruge P på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-10-03 21:37

Fra pålidelig kilde ved jeg at "Eyvind" heller ikke har ret mange point, for han åbner den ikke så tit. Men jeg får heller ikke lov til at nasse på hans point, det har han sagt til mig flere gange.
Emesen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-10-03 21:46

Halløj - jeg skulle, lige se, om der, var nogle, point at, hente.
undskyld de mange komma'er, men jeg har ikke læst den nye retskrivning.
Eyvind.
PS. Emesen er vist en rigtig nærig person - han vil ha' mig til at åbne de lukkede spørgsmål.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-03 21:50

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 06-10-03 00:21

Emesen Det er fame heller ikke pænt gjort at nasse på Eyvind. Næ kære Emesen- Du må sgu bare se, at blive lidt kvik til at møve dig ind i de rigtige sp.- inden det bliver nødvendigt at betale for et lille kig.

Mvh
Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:46

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 11-09-04 11:49

Tak for svaret Rellom.