/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tabs/Akkorder til Tim Christensen - Hone~
Fra : katmandu
Vist : 681 gange
150 point
Dato : 05-10-03 14:04

Er der nogle der ved hvor jeg kan finde nogle tabs til tims nye album, jeg kan kun finde til Right next to the right one....

Kommentar
Fra : nsr

Dato : 05-10-03 14:09

Tror ikke der er nogen endnu... men det kan vel ikke vare længe :)

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 05-10-03 14:43

prøv at se her..

http://www.mxtabs.net/songs.php?path=Guitar,t,1433,Tim+Christensen

her er i det mindste nogen. Desuden er det en god side, som huritgt bliver opdateret, så om en måned tid, er alle numrene der sikkert..

mvh Niels

Kommentar
Fra : nsr

Dato : 05-10-03 14:55

De stammer jo "desværre" allesammen fra det gamle album (undtagen 'right next to the right one'), og de kan forøvrigt også findes på den gamle oficielle side ( http://www.timchristensen.dk/index2 )

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 05-10-03 15:02

ja.. det har du sgu ret i..

my bad..

Men siden er nu stadig genial, synes katmandu skal tjekke den ud for evt. andre bands han/hun søger tabs fra ..
mvh Niels..