/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
mider
Fra : jnbp2812
Vist : 258 gange
20 point
Dato : 05-10-03 13:24

Jeg er kommer i den uheldige situation at jeg har fået nogle fluer/mider i min lejlighed. Dette er ikke særlig lækkert, så jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med råd om hvordan man bekæmper disse.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-03 13:42

Du kan få hjælp hos : http://www.rentokil.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 2603ph

Dato : 05-10-03 18:36

Hej jnbp2812

Til det formål kan anvendes et pyrethroid, der er anerkendt til
indendørs brug. Midlet er ugiftigt for vamblodede dyr - og kan
anvendes uden risiko. I forhold til loppemidler til mindre husdyr er dette her
noget mindre "giftigt".
Bio Trinol el. lign. - der er mange forskellige navne og en del forskellige
pyrethroider til formålet.
Midlet er også effektivt mod f.eks. myrer indendørs - (blot man husker ikke
at fjerne de døde myrer, de bliver så slæbt ned i boet, hvor de forgifter de andre!
Midlet kan fås i en sprayflaske - færdigblandet til brug.

Mvh
2603ph

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:45

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:45

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>