/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Peugoet speedfighter Furious/WRC
Fra : toto007
Vist : 326 gange
400 point
Dato : 05-10-03 13:20

Jeg kunne godt tænke mig en knallert som ikke var ligesom alle andres så først tænkte jeg på en suzuki street magic....men kan man sidde to på den???
så så jeg en peugeot speedfighter WRC og var helt forelsked men en af mine sagde at der også fandes en furious og hvad er forskellen??? og hvilken en er fedest og er det let at skaffe resevedele og er tunings delene dyre??????
og hvad er +/- siderne på hver af dem???

på forhånd tak Simon

Kommentar
Fra : 51328682

Dato : 06-10-03 17:57

Hey

Jeg har en Speedfight WRC.. Det er en mage fed scooter, MEN den kører jo kun 25... Jeg købte rimelig hurtigt et PROMA udstødning og en RAcer-variator.. SÅ kørte den 60, 75 ned ad bakke... Men der går rygter om at hvis man skal have ny cylle på så skal man fræse noget i krumtaphuset.. Nogen der ved noget om det???
Nå, men så er der Furious´en... Jeg var meget tæt på selv at købe en. men ombestemte mig pga. jeg havde hørt en masse dårlige ting om den.. noget med det digitale speedo og noget andet... Men den er FANDEME os grim nu når jeg tænker over det... VÆLG EN WRC!!!!!!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 07-10-03 07:04

Jeg syntes Furoius versionen af Speedfight 2 er klart fedest, det nøgne styr er bare alt alt for fedt! Har prøvet begge scootere og der er ikke nogen forskel ud over styret, og så lidt andre små ting... !

Kommentar
Fra : toto007

Dato : 08-10-03 21:38

hey jon

hvad er du andre små ting.....og hvilken en er fedest at køre på????

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 08-10-03 21:50

De kører 100% ens, jeg mødte 2 gutter der begge lige havde købt speedfight 2'ere, den ene havde den der WRC og den anden havde furious. Jeg syntes at digitalt speedometeret er alt alt for lækkert på furious'en. Jeg ville vælge furiousen, det er jo ikke for sjov at folk bruger mange penge på at købe nøgenstyr til deres scootere, det ser jo alt for fedt ud...

Men alt i alt, så køb den du syntes er pænest ! For motormæssigt er de 100% ens !

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 20-10-03 16:21

Jeg vil være overdrevet ligeglad med om man kan sidde 2 på den. For det første bliver man altid BONGET på det af politiet, og har kammerater der har en street-magic den R alt for fed, og kører skide stærkt bare med standart udstyr hvor man fjerner begrænsninger.
Mvh
Thomas