/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Strobolys.....Hvordan
Fra : Mr.Stock
Vist : 574 gange
60 point
Dato : 05-02-02 18:50

Dav..

jeg har købt et sæt strobolys...
HVordan monterer jeg dem??? for de blinker jo samtidig..
altså jeg kan IKKe bruge dem som blinklys....
skal jeg montere dem OG stadig beholde det gamle blinklys.. what!!???

Bye From Now!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-02-02 19:51

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:9OU78.135$B43.22029@news000.worldonline.dk...
> Dav..
>
> jeg har købt et sæt strobolys...

Ja det var dumt.. det er pisse ulovligt! tænk dig om!!

> HVordan monterer jeg dem??? for de blinker jo samtidig..
> altså jeg kan IKKe bruge dem som blinklys....
> skal jeg montere dem OG stadig beholde det gamle blinklys.. what!!???

Generelt synes jeg ikke det er særlig smart at montere noget der blinker på
sin scoot ud over det originale blinklys.. det kunne i et svagt øjeblik
forveksles med urykningskøretøj.. tænk dig lige lidt om!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-02-02 21:02

> ... det kunne i et svagt øjeblik
> forveksles med urykningskøretøj.. tænk dig lige lidt om!
>
Jeps... har "stoppet" én af mine kammerater engang, heldigt for ham at det
_ikke_ var politiet, da han åbenbart havde glemt sele og kørekort....

Det skal dog lige nævnes at det ikke var monteret mere end én dag på bilen,
samt det blev gjort udenfor byen, imens ingen andre var tilstede..!!

--
- Neser
Neser@neser.dk
http://www.neser.dk
En GPZ600R rykker bestemt mere end en Kadett 1,3S

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-02-02 21:57

Til Mr. Stock

Du skal beholde de gamle, for det er det er dem du skal bruge.

Men vis du skal lave lidt porno blink en gang imellem så skal du, tja jeg
fatter ikke hvad du mener.

Har du et strobo med to lamper(rør el. noget)?

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 06-02-02 09:36

2 pærer der har en ledining vær der går ned til en lille boks og fra boksen 2 ledninger der skal sluttes strøm til....

sååå hvor kan jeg montere dem på min sonic?? jeg beholder de gamle blinklys.. så de kan jo ik sidde der hvor de gamle sidder!!!

Og vi er eninge om man ikke kan få dem tl at blinke 1 pærer ad gangen ik????

Kommentar
Fra : Piaggio_Zip_30

Dato : 20-06-02 23:47

Jeg synes selv at strobolys er sej og det har jeg tænkt mig at købe og der er ikke nogen der kan stoppe mig ved at købe dem?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-07-02 08:16

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??