/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ER KANDU troværdig???
Fra : bantam
Vist : 440 gange
10 point
Dato : 04-10-03 23:40

Ja det kan godt være jeg skulle slappe lidt af inden jeg skrev dette, men jeg blev s.. så sur!!!!!!!!!!!

Der havde længe været problemer med fejlmedd. og lange svartider o.s.v., og så kommer Kandu endelig med en forklaring se:
http://www.kandu.dk/dk/tip/5289

Ja de bruger tip i stedet for at bruge kandugruppen (underligt)

Og så TROR jeg jo at det er ok., selv om jeg da nok syntes det stadig var lidt langsomt, nå men jeg lod være med at tage kopier af mine svar på spgsm. og nu sker det mindsandten igen!!!!!!!!!!!!!!

Meddelelsen kommer: Der er sket en fejl prøv igen senere eller kontakt os.

Jeg ved godt det er gratis at være her og alt andet fis , men immervæk er det s.. irreterende at skrive et stort indlæg og så er det bare pist borte!!

Hvad har JEG så lært af dette. JEG glemmer aldrig at tage en kopi, når jeg er på Kandu.

Ja jeg måtte altså lige af med mit sure opstød!!

Godnat til alle

Bantam

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 20 point
Dato : 04-10-03 23:59

Mere interessant er også hvordan deres eget tip (http://www.kandu.dk/dk/tip/5289) kunne opnå fulde fem stjerner som absolut genialt tip....

Men, Bantam, fejl sker jo på dette lille internet -- det er IKKE altsammen kandu's skyld...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

PS: God bedring med humøret....

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 05-10-03 00:10

http://www.kandu.dk/dk/tip/5289 - uden () så virker linket. Det er vel 5 tilfældige brugere der har bedømt det. Kandu kan vel ikke bruge point til noget?

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 05-10-03 01:41

Må give bantam ret: Det er irreterende at skrive et indlæg og så er det bare pist borte!
Problemet er måske ikke så let at løse, så var det sikkert sket.
Håber problemet bliver løst, samt lidt bedre svartider på det udemærkede forum ville være dejligt.
Mvh LLM

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-10-03 06:50

Hej Bantan
Selv er jeg holdt med at blive irriteret, jeg smadre kun mit keyboard og afsætter tandmærker i bordkanten
Et lille råd, siden jeg selv har haft samme irritationsmoment over skidtet bare så'n forsvandt.
1. Når du er færdig med at indskrive dit indslag, og stadig står i kommentar-boxen tryk Ctrl+A hele din tekst bliver nu markeret.
2. Tryk Ctrl+C og det markerede bliver lagt i dit clip-board.
3. Klik Send indlæg som du plejer.
Skulle det så gå galt, og du bliver smidt af... ja så er det bare at gå ind på samme spørgsmål, og så trykker di Ctrl+V og vupti, din tekst er tilbage.
Efter jeg er begyndt at huske det, så er udgifterne til nye keyboards, bordkanter osv. faldet drastisk
OK! Det sker da jeg glemmer det... så må jeg bare ind i klædeskabet og finde et nyt keyboard
Søren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-10-03 07:54

Jeg markerer det det bare og klikker i "rediger" "kopier".. så er det der hvis skidtet går ned!

Men tilbage til troværdigheden...som jeg helllere vil kalde anderkendelse af brugerne!
Spam i kandugruppen slettes (dvs ALT der ikke har med kandu at gøre) ....NOT!!!
Man henvender sig og får svar ang. problemer eller ? vedr. kandu... NOT!!!

..og det er lidt træls!

mvh Christina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-10-03 09:09

Kandu?dk er det, vi selv gør det til, så det er op til os brugere... helt og holdent
At deres system ikke et helt på toppen... tjahhh! Det er et spørgsmål om vingummibamser. Skal det gå hurtigere osv. så må vi / du nok finde et andet forum (der er MANGE). Jeg forbliver på Kandu?dk da den ikke er kommerciel, og fordi jeg slipper for 10.000 sindsyge reklamer der springer op, hver gang man bevæger musen osv. osv.
Alt i alt.... jo jer er ret så tilfreds og glad for denne side. Hvad angår troværdighed... tjaahhh! De gange (meget få) jeg har haft brug for direkte henvendelse, så har jeg ikke noget at rakke ned på dem over - tvært imod!
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-10-03 09:14

Hej Christina...
Hvordan har mav'sen det i dag? Håber der er klar til bøffer & rødvin
Mine short-cuts Ctrl+xxx er det samme som du beskriver. Du bruger musen, jeg bruger keyboard til at kopiere og klistre.
Ctrl+A = Select All
Ctrl+C = Copy
Ctrl+V = Paste
Hygge... og go' bedring
Søren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-03 10:17

Kandu.dk skriver i tip'et :

Citat
...så nu skulle kandu.dk køre som normalt igen.

... jamen det er da rigtigt: Sløvt

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 05-10-03 13:58

Tak for svaret h_blunck.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 05-10-03 17:38

Om kandu er troværdig ? – Det er de vel hvis de holder hvad de lover. Men tekniske/økonomiske problemer, interne som eksterne kan nok sommetider gøre det besværligt for dem.
Men de har i hvert fald et stort publikum, skal man tro på tælleren i venstre side. De fleste bruger vel kandu efter behov, og holder sig udenfor den standende debat om forholdene på kandu, og er godt tilfredse med det.

Det er der til gengæld en mindre gruppe der ikke er - aktørerne på smalltalk og kandu - der til stadighed kommenterer/kritiserer – uddeler ros og ris med rund hånd til såvel teamet bag kandu og pointsystemet som til andre brugere. – Proklamerer sin utilfredshed og smider sine point ud til højre og venstre, fordi man nu vil forlade kandu, og ikke har brug for disse point mere. Alligevel dukker de op igen – og igen.
Nogen gange i oprigtig harme; men ofte fordi man lige vil sætte lidt rav i den – måske fordi man sidder og keder sig.

Faktisk som i den virkelige verden, her er det blot beskyttet af den anonymitet, som internettet giver.

For det er jo en kendsgerning, at hver gang kandu er nede – når der ikke kommer mails fra kandu i en periode - så dukker frustrationerne frem rundt omkring, og man kan næsten høre glædesråbene, når kandu fungerer igen.

Så sagen er vel bare, at ingen af os vil undvære kandu; men vi vil bare fastholde vores ret til at kværulere og ævle, når vi ikke har andet at lave.

For de samme mennesker vil jo også gerne hjælpe med at svare på seriøse spørgsmål. Af ren hjælpsomhed eller for at udfordre sig selv – hvad ved jeg. Måske for lidt point og månedens præmie; men jeg tror ikke på at det er det vigtigste.

Jeg tror på at teamet bag kandu gør det så godt de kan, med de muligheder de har, og at hvad der står i de forskellige Tips og Spørgsmål/Tråde udelukkende er vores eget ansvar. Vi må tage hvad der kommer, og selv sortere det fra, man ikke kan lide.
Rudolf