/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Dele noter på nettet
Fra : Bir
Vist : 391 gange
100 point
Dato : 04-10-03 22:02

Er der nogen der kender til et gratis sted på nettet, hvor det er muligt at dele noter, forstået på den måde at alle medlemmer kan skrive videre på det samme notat?
De fleste Groupwares giver mulighed for at skrive noter alle kan se, men som kun den der har oprettet notatet kan redigere i. Jeg har brug for et sted hvor flere personer kan tilføje og redigere i det samme notat.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 04-10-03 23:23

Hejsa

I alle de grupper der findes på nettet kan alle tilføje noter hvis administratoren tillader dette i opsætningen. Så jeg vil da anbefale dig, selv at starte en nyhedsgruppe et af følgende steder.

www.msn.dk

www.yahoo.dk

eller på www groupcare.dk

Hilsen Stormfeldt