/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
skal logge ind hver gang
Fra : Uffe29
Vist : 329 gange
50 point
Dato : 04-10-03 21:19

De sidste 14 dage har jeg skulle logge ind hvis jeg ikke har lavet noget på kandu i et kvarter....

nogen der har nogen gode forslag

Fulde Eric---->

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-10-03 21:47

Ja lad være med at logind.
Du har jo sagt farveller - eller var det bare bluff.

Frida

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-10-03 21:56

frida der flipper....
Det var indtil kandu gjorde noget ved udtrækningen (som jeg også skrev)
Jeg har vundet 2 præmier og kunne sikkert vinde igen, men jeg vil hellere dyrke familien lidt indimellem hvilket man ikke kan hvis man skal ligge nummer 1

og lad nu være med at skrive noget om at være en stræber osv.....
Jeg kan godt unde dem som ligger nr.8 på månedens rangliste at vinde istedet for det skal være 1'eren (et tilfælde 2'eren) som vinder

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-10-03 22:01

UHA-UHA bette Uffe.
Ja men selvfølgelig skal du da dyrke familien.
Og nej - jeg skal nok nære mig for at kalde dig for en stræber

Mvh
Frida der flipper

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-10-03 22:22

bette er jeg ikke

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 04-10-03 22:42

du er ikke den eneste der har haft det problem, det samme her.
jeg tjekkede selvfølgelig om der skulle være en ny cookie, da jeg køre cookie wall og satte flueben ved login.
det hjalp ikke de første gang jeg gjorde det, men ok det var også under perioden hvor der ikke var nogen, som fik emiler i de berømte 48timer....
da alt kørte normalt igen, prøvede jeg igen (altså cookie og flueben ved login) og har ikke haft problemet der efter.

men sådan noget har du da tjek på "den evige nummer" er nysgerrig over løsningen på dit problem.....

flipper frida, neeeej da det var da et udemærket svar.

mvh tutfis

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 04-10-03 22:49

Når man har skrevet stolpe op og stolpe ned om at NU vil jeg forlade Kandupå grud af det og det

Så er det nok guds (Kandu) straf at du på den måde skal logge ind

Forstår IKKE rigtigt hvorfor man skal bruge en masse krudt på at fortælle at NU vil man ikke mere, og så alligevel er her konstant

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-10-03 22:53

du er så rar bantam

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 05-10-03 10:33

tutfis har ret! Du skal tillade cookies, i det mindste den med navnet NAVN@kandu[1].txt og ellers huske at sætte fluebenet ved login.

Ps. Stop drinkin' so much... du får bare

..taler af (dyrekøbt) erfaring

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 05-10-03 20:26

Tak for inspirationen molokyle.
Jeg har ikke villet slette alle mine cokies meeen jeg fandt NAVN@kandu[1].txt og slettede den og nu kører det