/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Download Accelerator Plus 5.3
Fra : ivanovic1
Vist : 283 gange
40 point
Dato : 04-10-03 17:03

Hej Alle,

Er der nogle der kender det her program "Download Accelerator Plus 5.3" , og har noget erfaring med det.

Virker det?
Fordele og ulemper ved at installere det?
Er der spyware på?
Osv.

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 04-10-03 17:04

Her er lige en beskrivelse af programmet som er taget fra www.download.dk

Download Accelerator Plus er et af de bedste programmer til at optimere download hastighed. Programmet er fuldt integreret i din browser. Flere brugere har rapporteret at deres download er blevet 300 % hurtigere. Der er mange funktioner i programmet. Bemærk, ny version af programmet. Hent det hvis du downloader meget!

Kommentar
Fra : als

Dato : 04-10-03 17:16

Hej ivanovic1. Du skal være klar over at programmet indeholder spy. Se evt. mere her. http://www.pestpatrol.com/PestInfo/d/download_accelerator_plus.asp

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 04-10-03 17:56

Mine erfaringer med Download Accelerator er gode med 56 Mbit Modem. Ved ADSL/el. STOFA/lokalnet; skal du holde fingrene væk. Der er Spy-/Ad-Ware i, men det kan 'lægges ned' på : http://spywarefri.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-03 17:57

Sludder... 56 Kbit ..selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-10-03 20:41

Den indholder spy,jeg bruger denne Fresh Download,ingen reklamer eller spyware,gratis,skal registreres,gratis,bliver opdateret jævnligt,gratis
Man får reg nøgle til de 3 programmer som der er på siden.
Virker helt fint jeg har endnu ikke fundet en bedre dawnloade manager/accelerator,dawnloader fra 8 porte/forbindelser på en gang, http og ftp.
http://www.freshdevices.com
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-10-03 21:00

Altså 8 porte/forbindelser for at dawnloade det samme program,jeg dawnloadet
50 MB i går 3,8 minuter og det var i løbetiden men det kommer også an på
ens egen Båndbredde/hastighed.

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 14-10-03 00:25

Tak for svaret molokyle.