/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
MMS opsætning SonyEricsson T610 med Teli~
Fra : Lifeform
Vist : 533 gange
60 point
Dato : 04-10-03 16:17

overskriften siger vist alt..

Har desværre ikke flere point end de 20

Kommentar
Fra : Ezia

Dato : 05-10-03 09:43

Du kan bare gå ind på dette site og skrive dit telefonnummer og telefonmodel så sender Telia den til dig.

http://www.teliamobile.dk/teliamobile-dk-html-da/control/mainPage?url=/pages/profile/Registration.jsp

Hilsen
Ezia

Kommentar
Fra : Ezia

Dato : 05-10-03 09:45
Kommentar
Fra : Lifeform

Dato : 07-10-03 13:42

Det virker desværre ikke for T610 .. har også prøvet at ringe til Telia, og de henviser mig til sonyericsson's hjemmeside og dere MMS konfigurator .. fint nok .. bare ærgeligt at Danmark ikke er med i de valg muligheder man får derinde

Accepteret svar
Fra : Charlotte_1989

Modtaget 60 point
Dato : 08-10-03 16:17

Navn: Telia MMS
Startside: http://mms.telia.dk
Sessionstilstand: Permanent
Databærer: GPRS
GPRS-adgangspunkt: www.mms.mtelia.dk
IP-adresse: 193.209.134.131
Godkendelsestype: Normal
Håber du ka bruge det til noget

Kommentar
Fra : Lifeform

Dato : 09-10-03 09:25

Det har jeg desværre også selv prøvet mig frem med da jeg fik mobilen.

Har oprettet både ny datakonto med de oplysninger .. og ny wap profil .. prøvet alle de kombinationer på kryds og tværs .. Mobilen starter fint med at sende MMS'en ... men får hver gang "kommunikationsfejl" i slutningen af transmissionen.. er ved at få grå hår af det .. ups .. er jo skaldet

Kommentar
Fra : Lifeform

Dato : 11-10-03 10:39

Så lykkedes det mig at last...

Jeg brugte de informationer (manuel opsætning) jeg selv fandt på Telia's side da jeg købte mobilen...
og brugte så Sonofon's online vejledning til MMS opsætning for T610...

pil ned for Telia's kundeservice (uoverskueligt)
pil op for Sonofon's overskueligt online information

Jeg finder lige ud af hvordan man giver de point ud.

M.v.h.

Lifeform

Godkendelse af svar
Fra : Lifeform