/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express og gyxi.dk
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 481 gange
200 point
Dato : 04-10-03 15:55

Hej...
Jeg har lige fået oprettet en e-mail konto hos www.gyxi.dk, og har fået at vide, at man kan hente e-mailsene ned til Outlook Express 6.0...
Hvordan gør jeg det???

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 04-10-03 17:01

Du skal oprette en konto i Outlook Express. Gå ind i Outlook Express's hjælpefunktion. Dér finder du fuldstændig instruktion.

Kommentar
Fra : jensoline

Dato : 04-10-03 17:18

kom så manse ,det er en af dine profiler

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 04-10-03 17:35

Den viser, at adgangskoden ikke er rigtig, men jeg har indtastet den korrekt...
Hvad kan der være sket???

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-10-03 01:55

Det hænder at en mail-konto ikke virker (måske pga. servernedbrug/fejl) men så kommer den igen efter lidt/meget tid.

Ellers, slet kontoen helt fra outlook express , og opret den igen . instruktionerne finder du jo lige her.
http://www.gyxi.dk/info.php?om=pop3
Men det hjælper altså nogle gange at starte forfra.
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 05-10-03 11:07

Den accepterer den alligevel ikke, og jeg har prøvet det ca. 50 gange nu, og jeg er ved at være ret træt af, at den ikke vil hentes ned i Outlook Express...
Er der en, der har et andet froslag???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-10-03 21:56

Prøv at ændre din adgangskode inde på qyxi! Du skriver jo den ikke bliver accepteret!

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 14-10-03 22:04

Adgangskoden virker godt nok på www.gyxi.dk men den vil ikke inde i Outlook Express, når jeg er derinde trykker jeg på "Send og modtag", og den kommer frem med en besked med, at jeg skal indtaste adgangskoden, og jeg har indtastet den rigtige...
Hvad kan der ellers være sket???

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 14-10-03 22:07

Adgangskoden virker godt nok på www.gyxi.dk men den vil ikke inde i Outlook Express, når jeg er derinde trykker jeg på "Send og modtag", og den kommer frem med en besked med, at jeg skal indtaste adgangskoden, og jeg har indtastet den rigtige...
Hvad kan der ellers være sket???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-10-03 22:18

Lyder som om du har lidt rod i dine konto! Prøv at gå ind under funktione konti post og rediger i indstillingerne for qyxi kontoen

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 15-10-03 11:08

Jeg har prøvet at redigere i indstillingerne for kontoen, og det hjælper ikke...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-10-03 12:18

og din almindelige konto hos din udbyder virker?

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 15-10-03 12:24

Jaq, den gør den, og det gør min Hotmail-konto også...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-10-03 13:02

prøv at slette kontoen og så lav en ny og følg vejledningen nøjagtig! Du skal f.eks skrive punktum i stedet for @ under brugernavn. Du skal heller ikke have flueben i log på med godkendelse af sikker adgangskode

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 15-10-03 13:06

Jeg har prøvet at oprette den igen, men den vil stadig ikke...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-10-03 13:21

og gyxi.dk skal være uden ""

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-10-03 13:22

og dit brugernavn skal være uden ""

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 15-10-03 13:27

Sådan er kontoen også lavet, men den vil stadig ikke hentes ned...
Andre forslag???

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 200 point
Dato : 15-10-03 13:33

Jeg har lige oprettet en konto hos dem. Virker uden problemer her. Så du må have lavet en tastefejl et eller andet sted!

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 15-10-03 13:38

Du kan vel ikke hjælpe mig via MEssenger med at få den sat op så???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-10-03 14:27

Jo men jeg er lige på vej ud af døren så det må blive senere. Send en mail till tedd@gyxi.dk så jeg kan kontakte dig

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 15-10-03 14:35

Tak for svaret tedd.