/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Maxi....
Fra : zeck
Vist : 390 gange
90 point
Dato : 04-10-03 15:44

hey jeg sidder lige og tænker lidt på at gå ud om ommale min maxi men jeg ved ikke hvad fave den skal ha den ser sådan her ud nu:

http://81.7.135.211/moped1/images/Galleriet/180803/lasses_maxi/!index.html

men hvad farve ville klæde min dame... det skal være en MEGET spieciel farve da jeg gerne vil have den til at se meget anderledes ud... i må gerne ligge et link til et eventuelt farve bud... den må gerne være to farvet lige som den er nu, alsår at forstærkningen, styr,skærme og fodhviler er en og selve stellet er en anden farve.

og lige en anden ting hvis jeg nu ikke gider selv hvor kan jeg så få det gjort jeg bor på sjælland lige i midten... og hvad koster sådan noget....

mange tak...

--zeck--

Kommentar
Fra : mr.x

Dato : 04-10-03 16:05

det er da en hæslig fave. du vil gerne have en nu fave de skal have en gul, men ikke en normal det skal være en gul der ser ud som en overstejnings tus det er en god en

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-03 16:07

Gul... Den skal da være Glad Gul som en smiley= ! Til alt der ikke skal være gult, skal du vælge mat sort: Dét er sejt ! ... også til en pige

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-03 16:11

Ps. Det koster : ' Blod, sved og tårer ! '

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-10-03 19:11

Farver kan altid diskuteres, og ikke 2 mennesker har smme smag, endvidere vil et billede på min comp. se anderledes ud end hos dig.
Vælg bare selv, men se farverne på et farvekort.
Ingen autolakerer vil skille din maskine ad, og samle den, og det er nødvendig vis hele stellet skal males.
Så som molokyle og en kendt mand "gæt hvad han hedder" siger "blood ---- --- ---"
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 05-10-03 11:21

jeg ved at man har forskællig smag men jeg håbede på nogen ider.... men gul skal den IKKE være.... jeg går og tænker på at få "lavet" min egen farve.... men jeg ved sku ikke hvad det skal være....

og jeg kender alt til Blod, sved og tårer har selv lavet alt ved den som den er nu..!!!

og jeg ville osse bare sende stellet til en autolaker....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-03 11:38

Hvad 'type' er din dame? Ok. det rager strengt taget ikke mig, men den skulle jo gerne 'klæde' fruen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 07-10-03 15:25

min dame=min maxi såå... der var vist lige en lille misforståelse omkring det... jeg kalder som regl min maxi for min dame.....

Kommentar
Fra : BoTsY

Dato : 24-10-03 19:57

Du skal da male den en mellemting mellem Gul og Grøn... mest grøn og et nyt styr... Hmm...
Men jeg har skrevet nogen malertip... om at du MALE DEN SELV!! det er meget billigt... max 150 kr. skulle kunne gøre det... med alt maling...

Rasmus/Botsy

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 15-11-03 10:23

hej zeck nu skal du høre du skal selvfølgelig male di n dame SMARAGDGRØN hun skal se så almindelig så muligt så lægger politiet ikke så meget mærke til den jeg har selv lige malet min puch og den er flot for fanden den er flot m.v.h Morten

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 15-11-03 10:25

hallo smarte botsy hvis man maler sin knallert for 150 kr så er jeg helt sikker på at den bliver grim

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:22

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-01-04 23:36

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Tit bliver man udelukket af kandu, hvis man ikke lukker ved at give point, og det uanset om svarene kunne bruges, jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Du skal måske bruge Kandu en anden gang?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-04-04 22:32

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Du har jo mistet pointene i alle tilfælde.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.
Når der som i dit spørgsmål ikke har været indlæg længe, går det i stå, da ingen ser der kommer indlæg ind i deres E-Mail.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:43

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-07-04 00:33

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-08-04 20:14

Jeg står af her, og besvarer ikke dine spørgsmål mere.
VH Palle Hansen