/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Html Kode
Fra : oz1eqp
Vist : 529 gange
50 point
Dato : 04-10-03 14:11

Hej.
Jeg er nybegynder indenfor html,og har følgende spørgsmål.Hvis jeg finder en interessant html-kode,som jeg gerne vil kopiere over i min INDEX.html fil,hvordan gøres det.Altså flytte koden fra en fil til en anden.
mvh
oz1eqp

Accepteret svar
Fra : findovia

Modtaget 60 point
Dato : 04-10-03 14:17

Mærk koden af, tast Ctrl+C, sæt cursoren (musen) på det sted i det dokument, hvor du vil have den til at stå og tast Ctrl+V.

Kommentar
Fra : Schokker

Dato : 04-10-03 14:20

rigtigt som Findovia skriver men husk nu at det skal stå i body...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-03 14:27

Mærk koden af med musen ved at holde højre mustast nede. Højreklik derefter på den afmærkede kode. I den derved fremkomne menu vælger du kopier. Nu åbner du din index.html og finder stedet du vil indsætte den ny kode. Du klikker én gang på musens venstre tast, så cursoren bliver aktiv på dette sted. Nu højreklikker du dér og vælger indsæt i menuen.

Gem index.html og ...Voila !

Ps. Der er et godt HTML og CSS kursus her på kandu.dk. Nederst; til venstre i 'det blå' felt. På engelsk kan jeg anbefale : http://www.w3schools.com/default.asp

Happy Coding...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 04-10-03 14:28

findovia
Jeg havde en anelse om,at det var sådan man skulle gøre.
Mange tak for hjælpen.
oz1eqp

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 04-10-03 14:29

Tak for svaret findovia.