/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lidt opmuntring.... (til mig!)
Fra : skingur
Vist : 611 gange
50 point
Dato : 04-10-03 11:23

Ævs. I dag skulle jeg have startet et spændende ridestævne sammen med min islandske hest... men i de sidste dage har jeg haft den ledeste maveinfluenza, med det resultat at mine indvolde føles som om de slæber hen af gulvet. Jeg har levet af youghurt og kogte kartofler og har fantasier om en stor, rød bøf og en godt glas rødvin. Så nu sidder jeg her og muler og ville ønske, at jeg var med på den vilde terræn- og springbane sammen med de andre heste og ryttere. Øv! Imorgen skulle vi have startet galopløb...Så jeg kunne ærlig talt godt bruge lidt opmuntring!!! Hvad fedt er der ved at dyrke ekstremsport når det mest ekstreme er at brække sig i en spand mens man er på lokum!!!

Mvh Christina

Accepteret svar
Fra : Rfou

Modtaget 60 point
Dato : 04-10-03 11:35

Jeg føler med Dig. Har selv haft lige været igennem sådan en tur. Er dog ved at komme ovenpå igen. Så glæd Dig til de næste stævner; mens Du går ud og hygger Dig med Din Islænder. Når det er rigtig skidt kan det kun blive bedre.
Gid det må blive snart.
Mvh Rudolf

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 04-10-03 11:36

Åhh, Ckristina, jeg kan godt føle med dig...
Det må bare slet ikke være særlig spændende at vide at "de andre" nu laver det, du gerne ville være med til...

Nu ved jeg ikke lige hvordan vejret er hos jer, men hvis det regner som her, så kravl under dynen, lyt til regnen og glæd dig over, at det ikke er dig der er ude i det våde kolde vejr...

Det regner, blæser og er koldt, og det er du fritaget for at deltage i...
nyd det og glæd dig så til det bliver forår, så du kan komme ud i varmen på ryggen af din hest, og nyde at det snart bliver sommer igen...

Det var et forsøg, ved godt at du syntes det er dejligt at være højt til hest selvom vejret ikke er særlig godt...

Kommentar
Fra : mr.x

Dato : 04-10-03 11:39

Det var ikke godt, jeg skulle havde været ude og prøve dykke idag, jeg havde fået lov af min mor og hun havde skrevet det, og sendt det med fax til min efterskole og så da jeg spurte om hvornår vi skulle afsted var de lige kørt øv. men der kommer en gang til og så er jeg parat til at slå til når de spørg mig.
Så husk at der kommer altid en chance mere, husk på det. (:

H mr.x Alles helt

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-10-03 11:39

Tak... desværre er der et helt år til det næste... men så har vi da tid til at øve os . Må tilstå at jeg havde håbet det ville øsregne idag.. så ville jeg ikke ærgre mig så meget! Men det er da dejligt for de andre, at vejret er så fint... det er ikke sjovt at fræse op og ned af glatte bakker med mudderet sprøjtende til alle sider!!! (hm... det lyder sgu egentlig meget sjovt alligevel!)

øh... hvor lang tid går der inden man med sindsro kan drikke det kvantum kaffe, man plejer?

mvh Christina

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-10-03 11:41

æv.... jeg kom lige til at tænke på at jeg ikke kan huske hvornår jeg har haft influenza...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-10-03 11:43

Det var synd, mr. X, håber for dig at der snart kommer en anden gang. Godt du ser positivt på det alligevel.. for ja, for nu at udtrykke på jysk hvad nicoleh så glimrende siger, så er det altså bare sur røv!!!!!
Christina

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 04-10-03 11:43

Du er nødt til al prøve Dig frem - men Du skal jo først have lyst til at drikke kaffe, så kommer det af sig selv.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-10-03 11:44

søde uffe, synes du det var særlig opmuntrende?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-10-03 11:47

skingur.....sorry, jeg syntes selvfølgelig også det er smadder-synd for dig, men med al den sympati du allerede har fået hoppede jeg bare over..........

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-10-03 11:49

Du har da i det mindste en kæreste som kan hente cola og vingummibamser til dig....ik'

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-10-03 11:49

*LOL* må man kun skrive noget herinde hvis man opmuntrer dig *GG - jammen så må jeg hellere følge de regler udstukket af opretteren af denne tråd : Nej hvor er det synd Christina men det går nok over igen.

Og Uffe hvis du vil snakke om dig selv - skal du altså oprette din egen tråd - kan du nære dig!!!!! Det var da fantastisk sådan at begynde at snakke om dig midt i det hele ...*tsk tsk*

Karina

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-10-03 11:52

Undskyld fnoller

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-10-03 11:56

Du blir nok nemt sur hva Karina.. sådan er det, når man ikke kan lide rødvin!!!
men vi kan da bare drikke øller eller hvidvin istf...

Ja selvfølgelig bliver min mave til at være i nærheden af igen, men det er sgu så ærgeligt... her gik man og var bange for om hesten blev halt, tabte sine monsterdyre sko, blev sparket osv osv, og så lægger man sig selv med kolik!!!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-10-03 11:57

Jaaah - men det er så iorden Uffe

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-10-03 12:06

man kan da ikke undvære rødvin....
Jeg delte 3/4 flaske med mig selv igår....... og sammen med marabu chokolade med appelsinsmag er det bare godt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-03 12:08

Hai-San skingur: Tillad mig at ønske dig : God bedring

Hvis det kan trøste dig har jeg : Helt selvforskyldt...!!!

Fnollerpige -> Hvorfor har du altid så satans ondt i R.... over at folk nævner sig selv i en tråd? Det er da meget menneskeligt? Skal man udvise empati, må man da ha' lov at beskrive, hvordan man selv føler/tænker/handler? Det er da ikke altid et udtryk for narcissisme!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-10-03 12:09

Jo jeg kan godt undvære rødvin .... og nej bliver ikke hurtigt sur - er altid glad - naaah ok, men så næsten altid i hvert fald

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-03 12:11

Fnollerpige -> Mens jeg skrev, gav du uffe en undskyldning. Nu kan du få en 'lille' en af mig, hvis du sytes jeg lød en smule muggen. Undskyld.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-10-03 12:12

molokyle..... det var en joke i forlængelse af skingurs kommentar til mig

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-10-03 12:27

*LOL* - hvor gjorde jeg det henne ? Molo.....

Nå, men pyt med det .... jeg har ikke ondt i røven, jeg kan bare ikke altid forstå hvorfor folk helt hæmningsløst er så optaget af sig selv - men tror jeg bare skal lære at forstå at mange opfatter sig selv som udgangspunkt for samtale - jeg er sådan mere til overordnede emner - kunne ikke drømme om at tale så meget om mig selv og mine lidelser, skuffelser, nedture, opture, flourbakterier, opkast, osv osv - men sådan er vi så forskellige -

så alt i alt er det bare min grænse for hvad man kan tillade sig der ikke lægger samme sted som jeres - det kan altså blive for personligt og hurtigt udvikle sig til noget der ligesom er for "meget".

At Skingur ikke kan holde noget i sig og at det kommer ud i begge ender på een gang - er mere privatliv end jeg har lyst til, at vide - blot en simpel oplysning om, at man lider af influenza er rigeligt ikke - det er for mig noget med lige, at trække en streg i sandet

Og ja griner - for det hjælper ikke meget - I har jeres grænser for person omsorg - og jeg har mine - I har jeres grænse for hvor meget Tine Bryld der skal være herinde - og ja rigtigt gættet - jeg har mine grænser.

God bedring .... osse til dem der endnu ikke har fået influenza.

Og så ellers Peace out for now....

Karina

Muggen - det styrer du helt selv !!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-10-03 12:32

Hej Christina... 'det var jo ikke så godt
Godt det ikke er mig, der har ondt i maven... så havde jeg MEGET ondt
Det er da trist, du ikke kan deltage i det dersens stævne, men som alle ovenfor er inde på, så dukker der nok noget op igen. Måske ikke ligefrem samme slags stevne... men måske noget meget bedre - who knows? Det siges jo, at der er en mening bag al'ting (selv om det kan være svært at forstå).
Uha! Moste bananer og kogt afkølet vand - yrghfff Jeg kan godt forstå dine tanker om en go' steak, rødvin, en bøfsandwich... uden sovs + en kao'kao' osv. osv. Hvis du føler for det, så bare send Jesper i byen - nu bliver han sikkert på mig *LOL * Hils og sig du godt vil ha' fritter med også
Nå jeg bliver nøøøød til at smutte... jobbet kalder - Suk! Men du ønskes al' mulig god bedring her fra Nordsøen.
Søren (på jobbet)

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 04-10-03 12:33

hej christina.....

surt at ligge med kolik også gå glip af de stævner, når men go bedring og håber at du snart får det bedre så du kan komme ud med hesten og så få trænet lidt-gid det var mig!

tror dog gerne jeg vil bytte sidder her med gul og blå og kan ikke gå-ups kørte galt i går sådan går det når man bor i en "svensker by" og en stiv svensker gå ud foran en. ku dog ha gået mere galt senere i nat, var lige kommet hjem og 10 minutter efter fløj en 19året sprit bilist med en promille på 1,18 ind i bygningen hvor jeg bor i, biler, cykler og stilaset "fløj" lidt rundt. 10 min tidligere og den spritbilist havde banket ind i mig og kærsten som han satte mig af!
nååå må stoppe med at ha ondt af mig selv.
som sagt ønsker dig go bedring.

mvh maria

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-10-03 12:35

Christina..... du kommenterede aldrig http://www.kandu.dk/dk/spg/23686#217510

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-03 12:46

Fnollerpige -> Ska' nok holde lav profil idag. Er vist ...

skingur -> Glad for at høre, hestene ikke fejler noget.

En Underberg (vi kalder dem Underbuks) vil sikkert gøre underværker. På etiketten står :

Citat
Naturlige Krydderbitter.
Indgredienser:
Vand, alkohol, urteekstragt.

Med kraften fra udsøgte og aromatiske urter fra 43 lande.
Den nøje afstemte blanding af urter giver, Underberg dens behagelige egenskaber.

Efter ethvert måltid UNDERBERG gaven til maven...

Prøv det...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-10-03 13:04

øh uffe.. linket refererer til denne tråd???

Og karina... som du selv ynder at sige til folk, så er der absolut ingen der hindrer dig i at fjerne fluebenet. Disse egocentriske, navlepillende tråde du afskyer så meget synes jeg du bare skulle holde dig langt væk fra, når det er dig så meget i mod. Så kan vi mødes i en anden, mere saglig tråd om et overordnet emne og respektere hinanden dér. Ok?

Mvh Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-10-03 13:09

Tutfis...maria, - du har lige gjort mig ENDNU mere glad for at bo laaangt ude på landet! Håber ikke du er kvæstet alvorligt?
Mvh Christina

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 04-10-03 13:12

Christina - selvfølgelig har Du lov til at have lidt ondt af Dig selv, angle efter lidt medfølelse - meeen det er vel heller ikke så galt, med sådan en tråd der også giver lidt opposition. Det kan vel hjælpe med af aflede tankerne fra influenzaen.
Fortsat god bedring
MVH Rudolf

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-10-03 13:20

Ja det er nu længe siden jeg har foreslået nogen at fjerne fluebenet hvis en tråd er dem imod - meget, meget, meget længe siden. Så det ynder jeg ikke at sige, nej

Jeg forbeholder mig ret til, at færdes frit og sige hvad jeg vil - dog vil jeg pointere at jeg aldrig gentager mig selv - har sagt hvad jeg mente og that's that - and that's all.

Der er ingen mangel på respekt fra min side - det skal du ikke tro.
Men hvor var det kedeligt, om vi alle fløjtede samme melodi.....

Jeg har fremført, hvad jeg havde at sige om det og din besked er hørt ....

Og lad nu være at lægge så voldsomme ord i min mund - afsky er noget helt andet - jeg stillede mig blot uforstående overfor dette fænomen - da jeg af natur er ret så beskeden hvad angår mit ve og vel, og min øvrige livs-situation. ( Men det burde jeg gøre noget ved - det er så måske rigtigt nok)

Men jeg har nu stadig lov, at være her ....

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-10-03 13:27

jamen selvfølgelig...du virkede bare så fjendtlig.
Alt forladt

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-10-03 13:30

Jammen - det var jeg såmænd ikke !!

Når jeg er fjendtlig - tager jeg som regel en lur, det andet får man ikke noget andet ud af.
Der er nok fjendtlighed både her og udenfor IRL....

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-10-03 13:31

apropos lur... det var måske en god idé! kommer der noget i fjerneren i aften der er værd at se? sÅ "bLESS THE CHILD" IGÅR PÅ NORGE.. DEN VAR EGENTLIG OK! (ups... caps lock...damn!)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-03 13:32

Fnollerpige ->
Citat
Jeg forbeholder mig ret til, at færdes frit og sige hvad jeg vil

Det gælder vel også andre end dig?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 04-10-03 13:45

NEJ Molokyle
Det gælder kun Fnollerpige

Frida

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-10-03 13:55

Er det virkelig nødvendigt at svare på Molo???

Nej vel - men gør det så alligevel - alle har ret til at færdes frit - det gælder osse når man ikke deler mening med folk - så skal ingen fyre den af med "Du kan da bare fise af!!"
så ergo - du og jeg og alle andre har lov til, at skrive, kommentere og deltage - iøvrigt forventer jeg ikke når jeg går online med et indlæg, at folk der ikke er enige med mig tier - det kan jo ikke passe at folk kun må sige det der i starten da tråden oprettedes er meningen. Nej vor herre bevares - her ville blive kedeligt.

Faktisk glæder det mig at høre for og imod ....

jeg fatter faktisk slet ikke du spørger - for jeg har ingen steder sagt noget om at det ikke gælder mig .... og at jeg skriver jeg forbeholder mig ret - er jo egentlig for den kvikke ensbetydende med, at samme fordel har de. Jeg skriver - du og andre kommenterer, de skriver - du og jeg, og andre kommenterer.
Logik.....

Karina

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-10-03 14:04

Hej, Christina! Synd for dig med sygdommen. Jeg har selv prøvet at gå til brugsprøve med min hund med et gevaldigt hekseskud, som jeg havde taget en hel masse forskellige piller imod, -for bare at kunne stå på benene. Jeg var nærved at pande dommeren ned med dummien fordi jeg ikke kunne slippe den da jeg skulle kaste den...
Jeg forstår dig og føler med dig. Men hvis det sker en anden gang (maveproblemerne) så tag 2 Paraghurt piller 3 gange daglig. DET HJÆLPER! Jeg bruger det både til min hund, mig selv, min gamle mor og diverse børn i kvarteret. Man kan også bruge dem forebyggende hvis man af en eller anden grund skal have antibiotika, som jo også kan give maveproblemer.
God bedring med dig...

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 04-10-03 14:05

hmm ud over blå og gul og øm... har forstuet venstre fod og overbelastet en del ledbånd: i ankel, knæ og en fiberspringning i låret... 2 letter forstuet håndled. rigtig fedt da jeg har senehindeskedsbetændelse i begge mine håndled i forvejen...
er gået igang med den næst sidste eksamensopgave skal heldigvis først være færdig mandag i ugen 43 så det bliver ikke et problem.
har fået en vikar til at tag min vagt i dag men i morgen er jeg nødt til at humpe på arbejde kan ikke få nogen vikar til den vagt.

vær glad for at du bor på landet og ikke på "striben i helsingør" og i centrum hvor svenskerne vælter rundt i deres koger!

tak fordi du sprugte...

mvh maria

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 04-10-03 14:16

senehindeskedsbetændelse ups er det, det hedder kan slet ikke huske rækkefælgen og hvordan det staves lige nu..nå you know what i mean.

go bedring og så nyd det når du igen skal ud og ride i det dejlige efterårsvejr.....

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-10-03 14:17

Christina..... prøv at klikke på linket så ledes du til kommentaren (øverst) som jeg hentyder til

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-03 14:45

uffe29 -> Cola & bamser... er du vims Skingur drømmer om Rødvin & Svinehud

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-10-03 19:09

Skingur - måske kan det også ses fra den lyse side altså Pony'ernes. I stedet for at skulle slæbe rundt på alle præmierne og blitzlys i øjnene, kan de nu bare stå fredeligt og roligt med en stor spand havre.
Men det er synd for dig - det er det helt bestemt.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 04-10-03 19:25

Christina - undskyld min nyfigenhed; men har Din hest et navn? Måske et Islandsk
mvh Rudolf

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-10-03 21:55

nå den, Uffe... jeg svarede ikke fordi jeg blev dybt paranoid... han var faktisk ude og købe cola og vingummi igår aftes !!! (Følte mig beluret )

Jeg tog lige op og kiggede på ridecenteret... på vejen derop kunne jeg konstatere, at vores ellers pænt store rundkørsel v. McDonalds i Haverslev må være usynlig... der var ihvertfald en, der var braget DIREKTE gennem den og lige ind i en lygtepæl, der var væltet ret grundigt... sikkert en svensker

Rudolf... ja, min islænder hedder Skenkur (men jeg troede den hed noget andet indtil jeg så stamtavlen!)

Eyvind... du ville forbløffes hvis du så et ridestævne for islændere. Den enste grund til, at man gætte at det er en konkurrence er at alle har hjelm på og et lille nummer klistret fast på stigbøjlerne... ellers rider man i sweater, røjsere, benvarmere, halstørklæder, termodragter, jeans m.m. - der er ikke meget glamour over det! Dejlig afslappet, uden at være useriøst.

Christina

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 04-10-03 22:44

Tænkte jeg det ikke nok - Har Du fået det bedre?
mvh
Rudolf

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-10-03 22:50

ja tak Rudolf... har endda spist rigtig mad! (orv!) Men det har godt nok været en træls omgang... fik tre muskelafslappende injektioner i løbet af torsdagen!!

Lidt OT, men jeg tror min kat drømmer... den siger ihvertfald mystiske lyde, mens den sover dybt!!!

Christina

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-10-03 22:59

Nu vil jeg snart (½ time) tage i byen og gøre Esbjerg til årets festby
Kan i hygge jer herinde

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-10-03 23:06

Jamen hils Esbjerg uffe.. jeg vil se dyner!!!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 05-10-03 21:04

Håber din mave tér sig!!!
Tag dig ikke af, at nogle få ikke bryder sig om "Navlepilleri" - Som regel er det mennesker der selv har et kæmpe ego *LOL*

Mvh
Frida

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-10-03 09:04

Hej Chris

Når du nu kan drikke rødvin igen!! Så er jeg med *GG* Håber da osse at det bare var en "kort omgang" Håber du allerede idag har fået det bedre?
P..ærgeligt med det stævne, men der kommer altid en pige og en sporvogn til...ved du nok ?
Empati er en dejlig ting

Knuser (med frygt for at blive smittet )
Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-10-03 09:15

Jeg er ved at være fit for fight... og ugen efter efterårsferien er min friuge, så Sus, det KUNNE jo være vi ku lave en date?

I går fik jeg faktisk lov at gennmeride galopløbet (250 meter med flyvende start), uden for konkurrence selvfølgelig, men bare for at prøve. Vi fik en tid på 21,4 sekunder... det samme som en EU-knallert, dvs omkring 45 km i timen! Og hesten gav ikke engang alt, hvad den havde.... fordi den åbenbart var halt (eller ihvertfald blev det). ØV så nu står min elskede lille hest med et dårligt ben. Så tilsyneladende vandt vi galopløbet, men nu er hesten skadet. (Jeg ved ikke om vi vandt, vi førte da jeg trak hjem med hesten!)

Det stævne var bare ikke ment to be!

Mvh Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-10-03 09:16

Hej Frida... så lige i en anden tråd at du har hund.. jeg har verdens mest nuttede langhårede dværggravhund!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-10-03 09:23

Ja, Chris det kunne vi...kunne du sende en mail til mig igen igen *LOL* min "søde" mand har igen slettet alt...nogen gange lider han altså af oprydningskuller *LOL* men det er desværre kun på computeren *LOL*
ØØhh hvad med efterårsferien?? Har du ikke fri der? elller har du mange andre planer for den??
Sidste del af den har vi ingen børn hjemme, altså fra Onsdag til søndag...Søren skal til at arbejde på sjælland fra d. 13, men er hjemme fra torsdag eftermiddag.!

Mvh. Sus

PS Undskyld at jeg bliver lidt personlig i denne tråd

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-10-03 09:28

Jeg er jo ridepige! og skal selvfølgelig på ridelejr (håber min hest blir ok!)
Ugen efter har jeg fri....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-03 09:29

Synd for hesten Gi' den et lille knus fra mig som trøst og sig det var en flot tid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-10-03 09:33

Tak molo, det vil jeg gøre

Det er faktisk et fedt syn når sådan en lille islænder kommer tordnende med flyvende man og hale og opspilede næsebor!!!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-10-03 19:38

Hvad f... skal man gøre, når man ikke kan stille spørgsmål!!!??? Og det haster!! Jeg har givet besked til kandu, men det kan jo tage 100 år!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-10-03 19:43

Spørg du bare her

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-10-03 19:44

skriv det her så spørger jeg.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-10-03 19:52

Det er ikke et "rigtigt" spørgsmål. Men der sidder en ung ulykkelig mand. Han har stillet spørgsmål under "andet helbred" "livet sucks". Spørgsmålet er lukket, men det koster kun 5p. Jeg har forsøgt at "tage mig af" ham, men nu kan jeg næsten ikke få mig selv til at logge af, af bekymring for ham. Og min computer skal "opereres" i morgen, så jeg kan ikke være helt sikker på, at jeg kan komme på igen i morgen.
Jeg håber på indlæg til ham fra SERIØSE kandu-brugere.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-10-03 19:56

Det lytder trist... har prøvet at kigge der....

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-10-03 20:06

Håber, at nogen kan tage sig af ham. Sæt evt. et spørgsmål op under psykologi med henvisning til hans spørgsmål. Jeg er nødt til at logge af lige straks............

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-10-03 20:14

hvad vil du gerne have, der skal stå i overskriften?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-10-03 20:16

skingur - hvad nu?
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-10-03 20:18

tjae eyvind... vi laver vel et spørgsmål til ham?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-10-03 20:18

hvad nu var ikke til denne. > 06-10-03 20:14
men i det hele taget.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-10-03 20:20

ok

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-10-03 20:55

tjaeee... min stakkels pony har sandsynligvis sprunget nogle fibre i den store sene på forbenet... 14 dage med bandager, derefter ? . Måske kan han komme igang lige så stille, måske skal han have ferie i 2-12 måneder... sur røv, som vi siger på jysk....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-10-03 21:06

skingur - kender du det med "vi laver" og så tror man den anden gør det.
Eyvind.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-10-03 21:11

Ja... men hvis du har en ide til hvad der skal stå må du meget gerne...jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive til fyren....

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-10-03 21:13

iøvrigt... mig til gemalen: VI skal osse have slået græs/ordnet tagrender/set på bilen/ osv osv betyder i virkeligheden DU skal slå græs /ordne tagrender osv osv.!!!!

men jeg vil gerne stille et spørgsmål alligevel til fyren, hvis du også er på herrens mark....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-10-03 21:19

jeg er på herrens mark
jeg har prøvet at kontakte i selve spørgsmålet - uden respons endnu
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 10-10-03 07:54

Tak for svaret Rudolf