/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Java Virtual Machines
Fra : bsorensenas
Vist : 377 gange
150 point
Dato : 03-10-03 22:09

Jeg kan ikke finde ud af hvorfra jeg kan downloade nævnte program, jeg har søgt det forgæves hos Microsoft.
Jeg har Windows xp. og det er ikke på cd-rommen, altså den der indeholder Win.xp.
Er der nogen der har været ude for det problem?

Kommentar
Fra : als

Dato : 03-10-03 22:24

Ja, det problem er der altid nu, men du kan hente den her
http://alm.bankdata.dk/showpage.asp?ID=621
Gå ikke ind og hent den hos Sun for den virker ikke på alle banker.

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 03-10-03 23:00

Hej bsorensenas

Microsoft har fået dom, for at distriburere Java Virtuel Maschines, så den kan du ikke få fra andre steder end hos Sun, eller steder som har tilladelse fra Sun til at dustribuere softwaren.

du kan hente softwaren her: http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp

eller her:

http://www.java.com/en/index.jsp

Der skulle ikke være nogen problemer med at bruge downloadet software fra Sun.

MVH CiberAmigo

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-10-03 00:20

Hvis du skal bruge den til at komme på netbank, kan Java Virtuel Maschines godt være forskellig. Hver bank har som regel en side man kan downloade den rigtige fra.

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 04-10-03 00:40

ja microsoft har fået en dom men det betyder jo ikke at filen er fjernet fra internettet den kan hentes her
http://www.tweakup.dk/HTML/download/diverse.htm

Kommentar
Fra : als

Dato : 04-10-03 05:18

CiberAmigo siger: Der skulle ikke være nogen problemer med at bruge downloadet software fra Sun.

Jeg har to netbanker. Begge siger: Du må ikke bruge java fra Sun. Den virker ikke hos os.
Blot lige for at sætte dette på plads.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-10-03 10:36

Hvis du skal bruge javaen til en netbank, skal vi prøve at finde den rigtige java, blot du skriver hvilken bank.

Hilsen
Poul

Kommentar
Fra : bsorensenas

Dato : 04-10-03 10:53

Jeg har downloadet den fra det sted als. angiver, det virker stadig ikke. Jeg bruger DanskeNetbank.
Hilsen til alle. B.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-10-03 11:04

Hej igen.

Jeg har prøvet min java fra Nordea og den fungerer tilsyneladende også ved danske bank. Her er stien til at downloade den fra:

http://www.nordea.dk/sitemod/index_001.asp?pid=21951&strcorecontentarea=130

PS. Giv et hint hvis den virker.

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 150 point
Dato : 04-10-03 11:12

Gå ind under www.danskebank.dk/indstillinger Midt på siden finder du java til danske bank.

Kommentar
Fra : als

Dato : 04-10-03 11:14

Du skal klikke på "Tjek din pc" og føres så videre

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 04-10-03 13:16

Nu står der jo ikke noget om at han skal bruge den til sin netbank, så bsorensenas du kan roligt gå ind og hente den hos sun.

Til als, når du skriver andres navn, så husk at sætte et ">" foran, så man tydeligt kan se at det ikke er vedkommende selv der skriver.

MVH CiberAmigo

Kommentar
Fra : als

Dato : 04-10-03 14:03

CiberAmigo> Det skriver man når man henvender sig til en anden i tråden. Det har jeg ikke gjort. Der hvor jeg skriver CiberAmiog siger er jo ikke henvendt til dig men til spørgeren. Når jeg henvender mig til spørgeren som her er bsorensenas så skal jeg ikke skrive besorensenas>

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 04-10-03 16:12

Sæt venligst en ">" foran, når du citerer andre, ellers kan det misforstås.

Når du skriver at;CiberAmigo siger: [...], så kan det misforstås, så folk tror det du skriver, er noget jeg har sagt/skrevet, hvilket jeg ikke er interesseret i.

Man bruger somregel dette tegn">", når man henviser til andres kommentarer. Uanset om det er i den samme tråd,eller en anden tråd.

MVH CiberAmigo

Godkendelse af svar
Fra : bsorensenas

Dato : 04-10-03 16:14

Tak for svaret als. Og til jer andre, det lader til at fejlen var, at jeg havde fået downloadet et andet sun-program, som har voldt alle forstyrrelserne; da jeg opdagede det og fik det slettet, virkede det hele som det skal.
Mange tak for hjælpen, alle forslag er måske rigtige.

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 04-10-03 16:17

Hej als

Prøv at tjekke dette links: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

MVH CiberAmigo

Kommentar
Fra : als

Dato : 04-10-03 16:28

CiberAmigo> Det er vi ikke helt enige om CiberAmigo. Det er der ikke noget at gøre ved. Vi bør nok ikke spamme mere i denne tråd. Du må ha' en god weekend alligevel.

Bsorensenas> Mange tak for points, og også fortsat god weekend til dig.

Kommentar
Fra : bsorensenas

Dato : 06-10-03 20:29

Microsoft Virtual Machine kan også findes på følgende link: "http://www.danskebank.dk/FAQ20DNB37".

Kommentar
Fra : bsorensenas

Dato : 06-10-03 20:31

Microsoft Virtual Machine kan også findes på følgende link: "http://www.danskebank.dk/FAQ20DNB37".

Kommentar
Fra : bsorensenas

Dato : 06-10-03 20:32

Microsoft Virtual Machine kan også findes på følgende link: "http://www.danskebank.dk/FAQ20DNB37".

Kommentar
Fra : bsorensenas

Dato : 06-10-03 20:32

Microsoft Virtual Machine kan også findes på følgende link: "http://www.danskebank.dk/FAQ20DNB37".