/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha Aerox
Fra : Sp33dD3vil
Vist : 313 gange
200 point
Dato : 03-10-03 14:58

Hey...
Jeg skal til at købe en Yamaha Aerox brugt så har li et par spg.:
1. Hvad synes I ( dem der har den ) er det dårligtste? og hvad er det bedste?
2. Er der noget specielt jeg skal ligge mærke til når jeg køber den brugt?
3. Hvilke erfaringer har i med tun til den, hvad virker bedst...? Overvejerat købe en Ixil Twin udstødning, og alt det andet (cylle, karb, vario m.m) kommer hen ad vejen!
4. Er der kunn siddeplads til en på den?
5. Andre ting jeg bør vide?
På forhånd tak

Sp33dD3vil

Kommentar
Fra : aerox2000

Dato : 05-11-03 18:44

jeg har en aerox det er en udmærket scotter om sommeren og tørvejr men det er noget skidt i regnvejr :
1 . kontakter kan ikke tåle vand.
2. starter kan ikke tåle vand
3. digital instrumenter kan ikke tåle vand
dvs. regnvand men ellers køre den godt og er nem at få til at køre stærkt jeg køre med et tunrør og racer variator
og min køre ca.95 km/t speedometer visning når ellers el delene virker
jeg skal her i weekenden til at monter en 47.6 ccm cylinder og et kn filter
det er for at få et bedrer træk fra bunden af da det er dårligt .
men jeg skal nok skrive et nyt indlæg efter om hvordan det gik .
Mvh.
Aalborggenser

Kommentar
Fra : truckster

Dato : 09-03-04 08:42

Hvad med at skifte de pågældende dele:) Jeg har ingen prob. med min Aerox.
Den kører som en drøm i både vådt og tørt vejr.

Den har en dejlig rolig motorgang pga. vandkølingen.