/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Dansk tekst oversat fra Grønlandsk
Fra : yogi1
Vist : 2648 gange
250 point
Dato : 03-10-03 13:14

Hjælp jeg har prøvet at finde en Dansk tekst til en Grønlandsk folkesang som hedder: Nuanneq Niperput.
Jeg håber at der en som kan hjælpe mig da det betyder meget for hvis det kan lade sig gøre.

M.V.H Yogi1

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-10-03 14:41

Den skal angiveligt hedde: Hør vores stemmer

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-03 17:45

her finder du en gratis oversætter Grønlandsk-Dansk http://www.prosoft.dk/gratis/gratis_dk.htm
der står at den kun er til win 95/98 men den virker også på win-ME og win 2000
jeg har ikke selv prøvet den på xp , men det er vel et forsøg værd.
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-10-03 19:40

Okaey-okaey !
Det var et års tid siden jeg brugte det sidst og har lige prøvet det igen, det virker lidt bøvet.
en alternativ løsning er at gå til mappen, hvor det er installeret (C:\Programmer\Pro Soft\PS Translator 1.0)
og så 'låne' filen "Grønlandsk-Dansk.wrd" dette er en almendelig tekt fil med alle de ord som programmet kender
Undskyld at det bare ikke sådan lige virkede.
Natmaden.

Kommentar
Fra : yogi1

Dato : 06-10-03 12:08

til alle begge 2
takker jeg vil prøve

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 250 point
Dato : 06-10-03 12:20

Jeg har ledt og ledt yogi, uden at kunne finde den.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-11-03 11:24

Hmm! Du burde vel have fundet et svar nu!

Godkendelse af svar
Fra : yogi1

Dato : 03-11-03 13:26

Tak for svaret 3773.