/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Stifinder
Fra : annfriis
Vist : 414 gange
50 point
Dato : 02-10-03 00:15

Jeg bruger Win ME og foretrækker at mine mapper og indhold vises i "detaljer" - men hver gang jeg genstarter er de tilbage i "store ikoner" - det er SÅ irriterende - er det ikke muligt at fastholde den indstilling
Hilsner/Ann

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 60 point
Dato : 02-10-03 00:19

Funktioner - Mappeindstillinger - Fanebladet Vis - øverste boks "Anvend på alle mapper".... Så vil den indstilling du har i dit åbne vindue blive porteret til alle andre visninger i stifinder.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Godkendelse af svar
Fra : annfriis

Dato : 02-10-03 00:25

Tak for svaret h_blunck.

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 02-10-03 00:35

Hej Henrik

Tænk at det var så enkelt - og jeg der bare har ledt og ledt /Ann

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 02-10-03 01:22

Hej Ann

Sådan er det tit. Tro mig, jeg har haft pc siden 1989 -- nogle gange kan vi andre også blive helt blinde af at lede... Men så er det jo rart at vi kan hjælpe hinanden.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 02-10-03 01:47

Hej Henrik

Ja men du har da så evigen ret /Ann

Kommentar
Fra : nozrok

Dato : 02-10-03 21:24

kontrol panel - skearm - instillinger - ned til venstra er skearmopløsning og flytte pilen på midt.
bagefter klik på andvent og til sidst på OK og ikonene bliver mindre.

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 02-10-03 21:47

hej nozrok

Tak for svaret - men jeg har jo fået et fyldestgørende svar fra Henrik/Ann