/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Opladnings problem 6150
Fra : killfly1
Vist : 462 gange
220 point
Dato : 03-02-02 17:53

Lidt skummel problem med nokia 6150 har en sådan mobilos men kan ikke få den til at lade op, har prøvet med et nyt batteri den siger bare oplader ikke, nogen der har et forslag til hvad der kan være galt jeg tror der er en masse kloge hoveder der ude der lige netop ved havd det kan skyldes :) det skal lige nævnes oplader virker fint.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 20:02

"killfly1" <killfly1.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:xMd78.15564$Eu2.1133660@news010.worldonline.dk...
> Lidt skummel problem med nokia 6150 har en sådan mobilos men kan ikke
> få den til at lade op, har prøvet med et nyt batteri den siger bare
> oplader ikke, nogen der har et forslag til hvad der kan være galt jeg
> tror der er en masse kloge hoveder der ude der lige netop ved havd det
> kan skyldes :) det skal lige nævnes oplader virker fint.

Har du prøvet med en anden oplader ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf
gæstebog, dagbog, dragracing, m.m. !

Kommentar
Fra : killfly1

Dato : 03-02-02 20:29

jah det er osse prøvet :-

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 03-02-02 22:08

Hmm,--altså det startede med at du ikke kunne lade dit gamle batteri op ??
Hvor gammel/ung er din Mobil ??

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : killfly1

Dato : 03-02-02 22:31

lige knap 4 dage gammel

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 220 point
Dato : 03-02-02 23:14

Jammen ,-så er der da ikke noget at betænke sig på,---tag Mobilos med til den Forhandler du har købt den hos,---eller en anden forretning som forhandler Nokia,---og bed dem om at kikke på den. Det må da være det sikreste,--tænker her på, om der skulle være noget galt med Telefonen,-garentien osv.

MH
Vestergade

PS: Går ud fra, at du har læst Manualen omkring opladning,--udskiftning af batteri.

Godkendelse af svar
Fra : killfly1

Dato : 07-02-02 18:30

Tak for svaret vestergade.