/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
tv....??
Fra : Sasper
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 01-10-03 18:56

Hey

Jeg har kort spørgsmål omkring en person....jeg vil for færtelig gerne vide om den kvindelige person der spillede chefkok i serien Hotellet på Tv2, er den samme person som optræder som den smukke unge dame i Fona reklamerne....i ved den hvor de har vendt fjernsynet omvendt da de sidder og ser tennis.....hjælp hjælp...?????

Sasper

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 01-10-03 19:03

Det er ikke den samme person.

/Bofh

Kommentar
Fra : BoTsY

Dato : 01-02-04 23:07

JO DET ER BOFH...
Det er da noget mystisk at sige, TÆNK DIG OM FØR DU SVARER!!
Jo der er den samme person..