/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hård Skum!!!?? hvor???
Fra : Mr.Stock
Vist : 1687 gange
86 point
Dato : 03-02-02 12:58

Dav..

På denne her hjemmeside... http://www.riptide.subnet.dk/365807.htm
allernederst... kan man se et anlæg i sæderummet.. det skum der sidder uden om!!!
det ser stabilt ud.. er der nogen der ved hvor mange kan købe sådan noget???
evt. online sted..!!
håber i kender et sted....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 13:56

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:%r978.10388$m6.486180@news000.worldonline.dk...
> Dav..
>
> På denne her hjemmeside... http://www.riptide.subnet.dk/365807.htm
> allernederst... kan man se et anlæg i sæderummet.. det skum der sidder
> uden om!!!
> det ser stabilt ud.. er der nogen der ved hvor mange kan købe sådan
> noget???
> evt. online sted..!!
> håber i kender et sted....
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Det kan du sikker i et bygge-marked, hvad det hedder, ved jeg ikke,
ekspantions-skum eller noget i den retning. Men pas på med det, for der er
muskler i det, jeg har set et fodbrædt knække ved forkert brug !

Kim Larsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 15:11

Han har sikkert en krydsfinerplade med filt ovenpå.

Der er ikke noget skum, hvis altså det er det nederste billede.

VH KHS

Mythos <mythos@tdcadsl.dk> wrote in message
news:3c5d3379$0$62896$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:%r978.10388$m6.486180@news000.worldonline.dk...
> > Dav..
> >
> > På denne her hjemmeside... http://www.riptide.subnet.dk/365807.htm
> > allernederst... kan man se et anlæg i sæderummet.. det skum der sidder
> > uden om!!!
> > det ser stabilt ud.. er der nogen der ved hvor mange kan købe sådan
> > noget???
> > evt. online sted..!!
> > håber i kender et sted....
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>
> Det kan du sikker i et bygge-marked, hvad det hedder, ved jeg ikke,
> ekspantions-skum eller noget i den retning. Men pas på med det, for der er
> muskler i det, jeg har set et fodbrædt knække ved forkert brug !
>
> Kim Larsen
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 16:14

Hej

> Det kan du sikker i et bygge-marked, hvad det hedder, ved jeg ikke,
> ekspantions-skum eller noget i den retning. Men pas på med det, for der er
> muskler i det, jeg har set et fodbrædt knække ved forkert brug !

Jeg tror at det er Bygge skum du omtaler!

Den type skum som han mangler, købes i store "plader", 1x1m elle lign,
og er 5cm tykt! Det kan tit købes hos byggemarkeder, og andre special
forretninger.
Jeg ved ikke helt hvad det heder, men skum er det af en eller anden art!

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 03-02-02 18:45

jamen det skal ikke være skum...... sådan noget sprøjte-noget!! kender i så ikke noget hård skum-gummi et eller andet???? navnet på det.. online sted...???

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 18:40

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
news:%r978.10388$m6.486180@news000.worldonline.dk...
> det ser stabilt ud.. er der nogen der ved hvor mange kan købe sådan
> noget???

Jeg tror at alle kan købe sådan noget...*GG*

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 03-02-02 18:55

okay glem det billed jeg vil abre købe noget hård skum-gummi.. er der nogen der kender et navn på det???

Kommentar
Fra : lyngeled

Dato : 04-02-02 22:35

der er noger der hedder divinycell (ca.), som bruges til at modellere evt. prototype både op, med glasfiber udenpå. Det findes i meget blød - som er nemt at forme (slibe), og noget andet som er meget hårdt - som så kan bruges i en meget stiv konstruktion. Prøv at find et båd tilbehørsbutik. Evt. et lokalt bådværft - det kan måske blive billigere.

Hvad skal du bruge det til? måske er der andre gode materialer til det(?)

Kommentar
Fra : lyngeled

Dato : 04-02-02 22:35

der er noger der hedder divinycell, som bruges til at modellere evt. prototype både op, med glasfiber udenpå. Det findes i meget blød - som er nemt at forme (slibe), og noget andet som er meget hårdt - som så kan bruges i en meget stiv konstruktion. Prøv at find et båd tilbehørsbutik. Evt. et lokalt bådværft - det kan måske blive billigere.

Hvad skal du bruge det til? måske er der andre gode materialer til det(?)

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 07-02-02 09:21

Sonic...... den har et handskerum...... der nede ligger in boks fra mit Rainbowhorn.. men den ligger løst.. og så ville jeg godt fylde rumet om med en eller andet form for skum, så den ligger stabilt...

Kommentar
Fra : lyngeled

Dato : 07-02-02 21:37

hvad med almindelig flamingo/polystyren ? Du kan finde nogle bakker i Nettos papkasserum, og passe det til, evt. stable dem.

Det der rainbowhorn er det godt? kan du beskrive funktioner & lyde?

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 08-02-02 09:00

Der er 5 dyrelyde.. får, kat, hund, hane, ko.... og også 5 sirener ufo, hurtigudrykning, langsomudrykning.. også kan jg ik lig huske de sidste... men øhhh om det er godt.. tjjaaa det er vel en smags sag.. men det er fint... =]

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-02-02 13:16

Skum... I tænker sikkert på om det er sådan noget PLU-skum som det
bliver kaldt... det vil jeg ikke mene det er...

Derimod tror jeg at det bare er et lille lag "skumgummi" som vi kender
fra maddrasser, eller ligende... Og neden under det, er der en træplade
eller noget i den stil...

Mit svar

Michael Due
www.mr.subs.dk

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-02-02 23:38

Jeg er enig med KHS. Det er en træplade med filt. Det samme filt som bruges
til bass kasser og hattehyller i biler.. kan købes overalt..
N/A <khsalvesen@get2net.dk> wrote in message
news:6wb78.68$iS6.1828@news.get2net.dk...
> Han har sikkert en krydsfinerplade med filt ovenpå.
>
> Der er ikke noget skum, hvis altså det er det nederste billede.
>
> VH KHS
>
> Mythos <mythos@tdcadsl.dk> wrote in message
> news:3c5d3379$0$62896$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> > "Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> > news:%r978.10388$m6.486180@news000.worldonline.dk...
> > > Dav..
> > >
> > > På denne her hjemmeside... http://www.riptide.subnet.dk/365807.htm
> > > allernederst... kan man se et anlæg i sæderummet.. det skum der sidder
> > > uden om!!!
> > > det ser stabilt ud.. er der nogen der ved hvor mange kan købe sådan
> > > noget???
> > > evt. online sted..!!
> > > håber i kender et sted....
> > >
> > > --
> > > Leveret af:
> > > http://www.kandu.dk/
> > > "Vejen til en hurtig løsning"
> > >
> >
> > Det kan du sikker i et bygge-marked, hvad det hedder, ved jeg ikke,
> > ekspantions-skum eller noget i den retning. Men pas på med det, for der
er
> > muskler i det, jeg har set et fodbrædt knække ved forkert brug !
> >
> > Kim Larsen
> >
>

Kommentar
Fra : Chilidog

Dato : 01-07-02 05:12

Hej med jer

>Der er 5 dyrelyde.. får, kat, hund, hane, ko.... og også 5 sirener ufo, hurtigudrykning, langsomudrykning..
>også kan jg ik lig huske de sidste... men øhhh om det er godt.. tjjaaa det er vel en smags sag.. men det er fint... =]

Jeg læste lige om det rainbowhorn som han skal have til at sidde fast og så kom jeg lige til at tænke på at det ville være sjovt at skifte sit standart horn ud med et horn der kan give en sjov lyd. Jeg har selv hørt et i byen. Er der nogle der ved hvor man kan købe nogle sjove horn ?

Jeg håber ikke jeg forstyre.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-07-02 08:15

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??