/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Er HUN en mand???
Fra : Mr.Stock
Vist : 723 gange
10 point
Dato : 03-02-02 12:08

Dav..
jeg har hørt at ANASTASIA skulle engang ha' været en mand!!! er der nogen der 100% er sikker i deres svar så skriv.....! hu er sq meget lækker... eller ska jeg sige HAn er sq meget lækker... ajj føjjj jeg igder ik udtale mig om det =]....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 13:04

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:hJ878.10374$m6.483119@news000.worldonline.dk...
> Dav..
> jeg har hørt at ANASTASIA skulle engang ha' været en mand!!! er der
> nogen der 100% er sikker i deres svar så skriv.....! hu er sq meget
> lækker... eller ska jeg sige HAn er sq meget lækker... ajj føjjj jeg
> igder ik udtale mig om det =]....
>
De interviews, jeg har læst antyder så absolut ikke, at hun er/har været en
mand... Hun har vist kun haft mandlige kønsorganer med jævne mellemrum. Men
hun har haft en stofskiftesygdom, der fik hende til at veje ca 20 kg mere
end nu.

Men hende israeleren, der vandt melodi GP for et par år siden, var en mand
engang...

--
Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 14:42

> De interviews, jeg har læst antyder så absolut ikke, at hun er/har været
en
> mand... Hun har vist kun haft mandlige kønsorganer med jævne mellemrum

Hmmm, hvordan kan det lade sig gøre?

--
Best regards / Mes meilleures amitiés / Med venlig hilsen
Andreas Kryger Jensen
http://www.compose.subnet.dk
OUT &h64, &hfe

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 14:55

Xylofonius told the rest of dk.kultur.musik:

[...]

> Hmmm, hvordan kan det lade sig gøre?

Det finder du såmænd nok ud af når du engang bliver voksen :)

hint: Det er noget der lydder som tallet mellem 5 og 7 ...

> Andreas Kryger Jensen

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/index.php?side=usenet
*** There's an X_ too much in my email address ***
"Do you know the best way to make a drem come true? Do you? Wake up!"
-- Benicio Del Tore as Vincen in 'Excess Baggage'

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 16:31

> > Hmmm, hvordan kan det lade sig gøre?
>
> Det finder du såmænd nok ud af når du engang bliver voksen :)
>
> hint: Det er noget der lydder som tallet mellem 5 og 7 ...

Hmmmm

--
Best regards / Mes meilleures amitiés / Med venlig hilsen
Andreas Kryger Jensen
http://www.compose.subnet.dk
OUT &h64, &hfe

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 17:07

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:hJ878.10374$m6.483119@news000.worldonline.dk...
> Dav..
> jeg har hørt at ANASTASIA skulle engang ha' været en mand!!! er der
> nogen der 100% er sikker i deres svar så skriv.....! hu er sq meget
> lækker... eller ska jeg sige HAn er sq meget lækker... ajj føjjj jeg
> igder ik udtale mig om det =]....
>
Anastasia er transeksuel. Vidste du ikke det ?
Der har engang hængt en ca. 12cm stor slambert imellem benene på "hende"
Det er også derfor at det lyder så afrøven til når "hun" synger.
Det er sammen blandingen af mandestemmen og hormonerne

Nej , jeg ved det sgu ikke , men det lydder som om det er en mand der er på
hormoner når
hun synger , nemlig ikke særlig godt.
Ufatteligt at nogen kan li´at høre på den forvrængede stemme at hun har.

Rhythm

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 17:25

>
> Nej , jeg ved det sgu ikke , men det lydder som om det er en mand der er

> hormoner når
> hun synger , nemlig ikke særlig godt.
> Ufatteligt at nogen kan li´at høre på den forvrængede stemme at hun har.
>
> Rhythm
>

Tja, hun bruger samme sangteknik som Hanne Boel, så måske hun også er født
mand? Jamie Lee Curtis er født tvekønnet i øvrigt...

/Ulrik

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 17:25

In article <hJ878.10374$m6.483119@news000.worldonline.dk>, Mr.Stock
<Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote...
> Dav..
> jeg har hørt at ANASTASIA skulle engang ha' været en mand!!! er der
> nogen der 100% er sikker i deres svar så skriv.....! hu er sq meget
> lækker... eller ska jeg sige HAn er sq meget lækker... ajj føjjj jeg
> igder ik udtale mig om det =]....

Mark Knopfler - Irish Boy!

Okay?

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.
Address is not munged.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 17:54

"Xylofonius" <xylofonius@hotpop.com> skrev i
news:3c5d3e21$0$250$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

>> De interviews, jeg har læst antyder så absolut ikke, at hun
>> er/har været en mand... Hun har vist kun haft mandlige
>> kønsorganer med jævne mellemrum
>
> Hmmm, hvordan kan det lade sig gøre?

Det kaldes vist "sex" i vide kredse....

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu
Ting til salg: http://www.go.to/salg
Stop den urimelige afgift på IT-udstyr! http://www.stopcopydan.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 18:26

"Peter G." <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:MPG.16c782c9187bd32e989b24@news.inet.tele.dk...
> In article <hJ878.10374$m6.483119@news000.worldonline.dk>, Mr.Stock
> <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote...
> > Dav..
> > jeg har hørt at ANASTASIA skulle engang ha' været en mand!!! er der
> > nogen der 100% er sikker i deres svar så skriv.....! hu er sq meget
> > lækker... eller ska jeg sige HAn er sq meget lækker... ajj føjjj jeg
> > igder ik udtale mig om det =]....
>
> Mark Knopfler - Irish Boy!
>
> Okay?
>

LOL!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 19:41

> jeg har hørt at ANASTASIA skulle engang ha' været en mand!!! er der
> nogen der 100% er sikker i deres svar så skriv.....! hu er sq meget
> lækker... eller ska jeg sige HAn er sq meget lækker... ajj føjjj jeg
> igder ik udtale mig om det =]....

Det rygte kan du vidst godt skyde en hvid pil efter. Hanne Boel er jo heller
ikke en hest, bare fordi Casper Christensen engang skulle være sjov og kalde
hende det

For at man kan være 100 pct. sikker på Anastacias seksualitet, skal man nok
have været i bukserne på hende - og det tvivler jeg på at nogen i denne
newsgroup har (selvom der nok er mange, der gerne ville!)

Er der ikke et ordsprog der lyder noget i stil med "du skal ikke tro på alt
hvad du hører" => selektiv hørelse er en god ting i ny og næ...

Venlig hilsen

Henrik

Kommentar
Fra : schleu.dk

Dato : 03-02-02 20:34

Hvis du tro at ANASTASIA er en mand, så er det rigtig.
Hvis du tro ANASTASIA er en kvinde, så er det rigtig.
Alt afhænger af din tro.

Men hvis du læser historiebøger, så vil du få en belæring:
ANASTASIA er en pige. Født i Rusland og skudt 1918/19.
Sammen med hendes forældre og søskende.

Hvis du læser nyheder fra musikverden, så vil du blive meget klog!!!!!!!!!!!!
ANASTASIA er det hvad den eller de skriverlinge (journalister) gør ud af personen.

Og det er ikke kun med ANASTASIA.

Tro hvad du vil.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 20:04

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
news:hJ878.10374$m6.483119@news000.worldonline.dk...
> jeg har hørt at ANASTASIA skulle engang ha' været en mand!!! er der
> nogen der 100% er sikker i deres svar så skriv.....! hu er sq meget
> lækker... eller ska jeg sige HAn er sq meget lækker... ajj føjjj jeg
> igder ik udtale mig om det =]....

Google er din ven:

"Anastacia is a man" giver 0 hits
"Anastacia is a woman" giver 1 hits

Hun er altså en kvinde. Men har hun altid været det?

"Anastacia was a man" giver 0 hits
"Anastacia has always been a woman" giver heller ikke nogen hits. Hmmmm

Så det dersens, du tænder på, er altså en kvinde, selvom hun ikke altid har
været det. Men det skal du ikke tage så tungt. hvis du tænder på hende så
tænder du på hende, og så kunne hun vel principielt være en hvalros, ikke?

/Nikolaj

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 22:26

Hej Henrik

> For at man kan være 100 pct. sikker på Anastacias seksualitet, skal man nok
> have været i bukserne på hende - og det tvivler jeg på at nogen i denne
> newsgroup har (selvom der nok er mange, der gerne ville!)

Kan det forøvrigt ikke være fløjtende ligegyldigt hvad køn hun/han har, det
er vel musikken det kommer an på.

Mvh Max

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 22:37

> Kan det forøvrigt ikke være fløjtende ligegyldigt hvad køn hun/han har,
det
> er vel musikken det kommer an på.
>
> Mvh Max

Nej, det er ikke ligegyldigt. Det gør ikke musikken hverken ringere eller
bedre, men spørgsmålet er alligevel relevant i forhold til den
"kendis-faktor", Anastacia må siges at besidde.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 22:45

> >> De interviews, jeg har læst antyder så absolut ikke, at hun
> >> er/har været en mand... Hun har vist kun haft mandlige
> >> kønsorganer med jævne mellemrum
> >
> > Hmmm, hvordan kan det lade sig gøre?
>
> Det kaldes vist "sex" i vide kredse....

Ok, det var vist et meget lidt velgennemtænk spørgsmål.

--
Best regards / Mes meilleures amitiés / Med venlig hilsen
Andreas Kryger Jensen
http://www.compose.subnet.dk
OUT &h64, &hfe

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 23:44

nikolaj borg skrev:

> Google er din ven:
>
> "Anastacia is a man" giver 0 hits
> "Anastacia is a woman" giver 1 hits

Interessant undersøgelse, men du skal altså ikke altid tro på det
nymodens pjank. Prøv fx at søge på:

"Anastacia is a pastry chef at the Four Seasons in Austin"

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 23:45

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse
news:a3k1h8$jc4$1@egon.worldonline.dk...
> Google er din ven:
>
> "Anastacia is a man" giver 0 hits
> "Anastacia is a woman" giver 1 hits
>
> Hun er altså en kvinde. Men har hun altid været det?
>
> "Anastacia was a man" giver 0 hits
> "Anastacia has always been a woman" giver heller ikke nogen hits. Hmmmm
>
> Så det dersens, du tænder på, er altså en kvinde, selvom hun ikke altid
har
> været det. Men det skal du ikke tage så tungt. hvis du tænder på hende så
> tænder du på hende,

*LOL* ugens bedste

og så kunne hun vel principielt være en hvalros, ikke?

....tjaa, men det er hun ikk'
"Anastacia is a walrus" 0 hits -med sangen.

Thomas H.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-02-02 19:53

On Sun, 3 Feb 2002 17:25:01 +0100, Peter G.
<PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net> wrote:

>> jeg har hørt at ANASTASIA skulle engang ha' været en mand!!! er der
>> nogen der 100% er sikker i deres svar så skriv.....! hu er sq meget
>> lækker... eller ska jeg sige HAn er sq meget lækker... ajj føjjj jeg
>> igder ik udtale mig om det =]....
>
>Mark Knopfler - Irish Boy!
>
>Okay?

hehehehehehehe.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-02-02 16:33

"Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote in message news:a3kej0$f6r$1@sunsite.dk...
>
> og så kunne hun vel principielt være en hvalros, ikke?
>
> ...tjaa, men det er hun ikk'
> "Anastacia is a walrus" 0 hits -med sangen.

Hmmmm...

"I am a walrus" giver 286 hits....

Det er lidt noget pis, for jeg har faktisk vandskræk.

Simon

Kommentar
Fra : Avena

Dato : 25-04-02 13:03

Jeg har haft den samme tvivl om Cher...

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 23-05-02 18:25

Her er adressen på hendes hjemmeside:

http://www.anastacia.com/

Du kan jo spørge hende om det nok så famøse spg., men jeg doubter at du er i tvivl efter at have tjekket billederne på sitet.

Mvh. Picasso

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 07-01-03 02:53

og hvad med amanda lear!! hun blev født med en tissemand og det kan man squ ikke se.... MEN HØRE *S*

Kommentar
Fra : Loz

Dato : 29-01-04 22:23

Men noget der er skræmmende det er sgu: Rickard Engfors.... Så en masse billeder bagfra og fra siden og sådan og det så da i orden da.. Og så får man at vide at det er en mand... Bøøøv... :| http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=236541

Kommentar
Fra : NukaHunden

Dato : 01-01-05 22:57

>og hvad med amanda lear!! hun blev født med en tissemand og det kan man squ ikke se.... MEN HØRE *S*

Uhh ja? Den siger "tis tis" ?