/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke
Fra : nicolehh
Vist : 388 gange
1 point
Dato : 01-10-03 12:45

Tillykke CLAN

Så blev det dig der vandt!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-10-03 12:55

SÅ FOR SAT....... Nu blir der ballade. "ROTFLMAO"

Braini krakelerer fuldstændig og kaster sig frådende ud i at mailspamme Kandu
Erling går op i limningen - Alt det arbejde til ingen nytte.

Og så alt det andet HIHIHIHIHI

Fan.... glad for at jeg ikke vandt - Puh Ha

Nå. men tillykke CLAN, hvis du får lov at beholde præmien.

Mvh Ram

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 01-10-03 13:02

Hvorfor skulle CLAN ikke få lov til at beholde præmien??

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-10-03 13:07

Jeg tror da bestemt også han får lov at beholde den.,... så tillykke med dimsen søren...hvad var det i denne måned?

Christina

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 01-10-03 13:13

Præmien var "Logitech Z-640 5.1 Surround".

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 01-10-03 13:13

Hejsa

Ja tillykke herfra osse
<< skingur >> præmien var noget højtalerhalløj......

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-10-03 13:16

Så kan der blive "dunkeri" og høreskade i Grenå nu.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 01-10-03 13:18

¨Hvad betyder "ROTFLMAO" egentlig?, har set det før andre steder, men har aldrig vist hvad det betyder.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 01-10-03 13:23

Rolling
On
The
Floor
Laughting
My
Ass
Off

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 01-10-03 13:24

fejl - ass = arse

UUPS!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-10-03 13:27

Ihhhh! Jeg er sandelig overrasket... jeg lå jo "kun" nr. 2 på listen
Nå ja... jeg må jo give Ramses lidt ret i, at der sikkert er et par stykker, som vil slå sig i tøjret
Til dem... man ligger, som man selv har redt! Selvfølgelig syntes jeg det er ærgerligt for Erling, han lå trods alt et anseeligt stykke over mig.
Lillemor vil blive henrykt... jeg skal nemlig lave vores fraflyttede datters værelse om til kontor (alt EDB derind). Hun må vente et par dage endnu, da jeg ikke kommer hjem før om et "par" dage (16/10-2003).
1000-tak for alle te'løk' ønskningerne
Søren (på jobbet).

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 01-10-03 13:35

Vil da godt give dig ret i, at det da er skide ærgeligt for Erling, han har virkelig gjort et godt stykke arbejde, men det kan han jo ikke købe sig noget for...

Der var en kæmpe debat om den lodtrækning og nu er den blevet ændret tilbage til det den var engang, så nu må vi ALLE bare lære at leve med, at nu kan man være lige om at vidne KONKURRENCEN, så det igen er en konkurrence...

Endnu engang tillykke til dig!

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 01-10-03 13:40

Vandt ????

Nåeh, det er jo den første

Stort tillykke CLAN

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-10-03 13:52

Teløk CLAN jamen det bliver da skønt med sådan en værelse...går også og venter til min den største flytter hjemmefra (han er kun 15) kunne osse godt bruge hans værelse *GG*

Knuser Sus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-10-03 14:00

Jamen Mango, skal ungerne ikke ud og tjene når de bliver tolv?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 01-10-03 14:16

Børn skal vist nok være fyldt 13, før det er lovligt

Frida

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-10-03 14:33

Hej Clan

Tillykke

Ha' en god dag!

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 01-10-03 15:00

>nicolehh

Tak for oplysningen.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 01-10-03 15:21

Det var så lidt Bantam...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-10-03 20:19

Osse et stort her fra Smørum.
Eller hedder det DUNK DUNK DUNK DUNK når det er sådan en du har vundet.
Apropo gammelt børneværelse > computerrum - du vil måske også opleve at det dejlige store rum bliver mindre og mindre lynhurtigt.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-10-03 22:34

Hej Søren ---- tillykke med præmien - den er fuldt ud fortjent

Hilsner fra Karina

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 1 point
Dato : 02-10-03 06:49

Endnu engang 1000-tak for alle lykønskningerne

Godkendelse af svar
Fra : nicolehh

Dato : 02-10-03 12:36

Og så får du lige en lille ekstra gave af mig, som et ekstra tillykke...