/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Civilezation spil søges
Fra : Flemming
Vist : 597 gange
400 point
Dato : 03-02-02 01:02

Jeg søger det gamle spil Civilezation Nr 1 . Er der en der har den på lager?
mvh Fl

Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 410 point
Dato : 03-02-02 01:45
Kommentar
Fra : Flemming

Dato : 03-02-02 09:56

Jeg søger et mere konkret svar, for mig bliver det som at lede efter en nål ......

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 09:47

On Sun, 03 Feb 2002 00:01:52 GMT, "Flemming" <Flemming.news@kandu.dk>
wrote:

>Jeg søger det gamle spil Civilezation Nr 1 . Er der en der har den på
>lager?
>mvh Fl

Har smidt Win 3.11 versionen i dk.binaer. Virker fortrineligt på
WinXP.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 13:07

Jep jeg har en zippet version af civ1 liggende...

> Jeg søger det gamle spil Civilezation Nr 1 . Er der en der har den på
> lager?
> mvh Fl

Kommentar
Fra : Flemming

Dato : 03-02-02 21:13

Hej Jakob
Vil du sende en kopi ?
fl-s@ mail.dk
På forhånd mange tak !!!!
Fl

Kommentar
Fra : Flemming

Dato : 12-02-02 07:59

Det lader ikke til at Jacob er "vågen" er der en anden der har Civ ?

Kommentar
Fra : Flemming

Dato : 17-02-02 15:57

Har hævet point til det doppelte

Kommentar
Fra : HBN

Dato : 17-02-02 22:07

Jeg har CIV I liggene i zip, var det noget???

Kommentar
Fra : Flemming

Dato : 17-02-02 22:20
Kommentar
Fra : Flemming

Dato : 17-02-02 22:23

Hvordan anulere jeg pointene nu hvor jeg ikke fik et akseptabel svar ?

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 17-02-02 23:04

Hej igen

Ja,--det er et problem,--du kan ikke annulere dine Point -desværre !!! Du må enten lade dit spørgsmål stå "åben"ellers må du acceptere en af de de indblandedes kommentarer her på denne side !!
Håber snart at "kandu" får udbygget deres muligheder får Point-systemet!!

MH
Vestergade

Godkendelse af svar
Fra : Flemming

Dato : 17-02-02 23:24

Tak for svaret vestergade. Du kan jo i første omgang få pointene. Så kan du jo overveje om jeg skal have dem igen Svaret har jeg jo selv givet

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 17-02-02 23:33

Hej

Det var nu ikke for at "presse" dig til at give mig point,-!!!!!!!!! Jeg ville hellere end gerne returnere dem til dig,---men ved ikke rigtig om jeg tør ,---sender dig disse to indlæg,---så kan du jo selv vurdere det efter at ha`læst dem :
http://www.kandu.dk/dk/spg/2284
http://www.kandu.dk/dk/spg/2288

Kommentar
Fra : Flemming

Dato : 20-02-02 17:13

Hej vestergarde
Den "snore" vist ikk lige for mig i dag Kan du skære det ud i pap ?

Kommentar
Fra : Flemming

Dato : 20-02-02 17:13

Hej vestergarde
Den "snore" vist ikk lige for mig i dag Kan du skære det ud i pap ?