/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Zonealarm!!
Fra : roots
Vist : 516 gange
200 point
Dato : 30-09-03 20:16

hver gang jeg prøver at starte zonealarm så skriver den "Memory access violation in module32 at 6572:41449531" hvorfor gør den lige det?

Kommentar
Fra : MuffinMan

Dato : 30-09-03 21:15

Ja, nu har jeg set din anden post hvor du skriver at du har virus.
Fjern virussen først, derefter burde zonalarm virke.

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 30-09-03 21:20

Hejsa

Tjek mit indlæg under din anden tråd....!!!!!!!!!!!!

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 30-09-03 23:18

Hejsa

Du burde måske slette denne tråd osse....... Medmindre det selvfølgeligt er et regulært problem, og ikke har nogen sammenhæng med dit spørgsmål angående virus........
Lad os det vide.....så må vi jo kigge på det.....

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-10-03 06:40

Hej roots
Med henblik på din tidligere mail og denne, så vil jeg KRAFTIGT tilråde dig at kontakte http://www.spywarefri.dk ditto kan du holde dig selv ajour med hvad der sker på virus området samt læse om hvordan du bedst bekæmper virus på http://www.krusesecurity.dk
Jeg behøver nok ikke at minde dig om vigtigheden i at man har et dagligt opdateret antivirusprogram installeret.
Hygge...
Søren