/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
port 0
Fra : BS
Vist : 349 gange
100 point
Dato : 30-09-03 20:09

Hej med jer ..

Ja jeg er ved at prøve at sætte ftp server på min pcer og min venner kommer ind i port 21 kan jeg se men så kommer der en ind i port 0 hvordan lukker jeg den port ???????????

M.V.H Brian

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 01-10-03 07:48

På hvilken liste ser du at port 0 er benyttet?

mvh. Per

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 01-10-03 08:18

Jeg mener.....

Du giver os ikke ret meget at arbejde med. Det kunne være godt at vide noget om fx. hvilket FTP program du benytter, eller Windows version, eller firewall produkt.

mvh. Per

Kommentar
Fra : BS

Dato : 03-11-03 14:35

Det jeg mener med at som port 21 som ftp bruger en del af så køre jeg i nu med server eller også dtp server kan jeg se at det komme nogle ude fra port 0 som jeg kunne godt tænke at få lukke , det jeg bruger af program som hedder GuildFTPd og køre med windows XP og ingen firewall produkt på ....

M.V.H Brian

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 08-03-04 12:28

Hej.

Gør følgende for at lukke porte osv.

1. Gå til dit netværkskort i kontrolpanel...
2. Højreklik og vælg egenskaber på kort...
3. Vælg egenskaber på TCP/IP...
4. Vælg avanceret...
5. Vælg indstillinger...
6. Vælg filtrering...
7. Brug funktionen "Tillad kun" og vælg hvad du har lyst!

Mvh. Cooper