/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
lakering af suzuki dm50
Fra : Nols14
Vist : 368 gange
308 point
Dato : 30-09-03 19:48

hvorhenne kan man få lakreter flammer på tanken til en suzuki dm50?

på forhånd tak!!!!!

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 04-10-03 10:54

Det eneste sted du kan få det gjordt er hos en AutoLak, de maler med glæde scooter, om få lavet flammer vil jeg tro koster omkring 700 Kr. Da det skal afmontere skjold + tank osv.

MVh
Thomas

Kommentar
Fra : Nols14

Dato : 04-10-03 14:46

hvor ligger autolak henne.

Kommentar
Fra : Soulgrip

Dato : 05-10-03 22:52

Hos EN AutoLak..... Tjek din telefonbog mista....

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 07-10-03 07:07

Du tager bare ned til den nærmeste Autolakere (Sted hvor man får lakeret biler ) og kommer med din tank, og så kigger i lidt på en kæmpe mappe de har med diverse flammer osv. og vælger den fedeste, og vælger farver osv, og så lakere han den til dig! Sværer er det ikke !