/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nero / InCD
Fra : keniel
Vist : 332 gange
100 point
Dato : 30-09-03 19:28

Jeg købte og installerede et CDRW-drev, og installerede det medfølgende NeroBurningRom/InCD. Nero fungerer fint MEN hvordan
kan jeg kopiere filer til en CD med InCD og derefter kunne bruge CD'en i min laptop. Laptoppen vil simpelt hen ikke kendes ved CD'en.
Er der noget man skal gøre for at kunne få programmet til at fungere som Adaptec's DirectCD, hvor man kan først kopiere filer til
en CD for derefter at "konvertere" den så den kan læses i andre drev.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-09-03 20:03

På din Nero-disk ligger der et pgm. til foremålet det hedder noget i stil med udrf reader (nok stavet forkert)
det er til at læse RW'cd-er på pc'er hvor brænderen ikke er installeret.
ellers kan du jo offer lidt penge på en usb-hd. jeg kan anbefale http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=27598068
prisen går fra ca. 230-2300kr. og virker enormt godt.
mvh.
natmaden

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 30-09-03 20:57

Alternativt burde du kunne nøjes med at installere InCD på den computer hvor du gerne vil kunne læse den cd også.

Accepteret svar
Fra : struck

Modtaget 100 point
Dato : 02-10-03 10:49

InCD skal være installeret på den PC, hvor du vil brube dine CD-RW skiver, du skal bare installere NERO på din bærbare også.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 03-10-03 11:24

InCD er nok, der er ingen grund til at installere Nero også med mindre det er fordi du har mulighed for at brænde CD'er på den bærbare også.

Godkendelse af svar
Fra : keniel

Dato : 13-10-03 19:02

Tak for svaret struck.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 13-10-03 22:21

/me undrer sig over hvorfor mit første svar ikke var nok? *LOL*