/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
cool windows
Fra : Danishan
Vist : 312 gange
50 point
Dato : 30-09-03 18:30

'Er der nogen der ved hvordan jeg laver mit windows om til et meget federe windows istedet for det classic windows..
Er der en hjemmeside hvor man kan hente nogen fede ikoner og lidt af hvert....

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 30-09-03 18:37

Gå i start-kontrolpanel-skærm-udseende-pauseskærm el skrivebord
Mvh Ole

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-09-03 19:01

Til iconer kik hos http://www.axialis.com der finder du bla. Axialis AX-Icons ,hvilket er et godt pgm. til alt der har med iconer at gøre, kan bla lave billeder om til iconer , og lave iconbibloteker, faktisk et helt lille tegnepgm.
der er også et andet lille sødt pgm. der hedder Folderstyle http://www.6bytes.com
du kan jo også begynde at rode i windows\WEB\ MEN PAS PÅ HVAD DU LAVER DER!!!
kik også i windows\SAMPLES\ der finder du nogle scripts som du selv kan arbejde vidre med.
Mvh.
NatMaden

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 01-10-03 07:20

Få fat i PRIVAT COMPUTER nr 5 2003,der er en omfattende beskrivelse.
Mvh Ole

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-10-03 07:55

For lidt gysser kan du få windows til at se ud som du har lyst til,klik på billederne for at se dem i stort format,sådan vil det se ud bagefter>
http://www.pixtudio.com/main.php?page=skins

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-10-03 08:02
Kommentar
Fra : Danishan

Dato : 01-10-03 17:53

Manse9933-----> jeg kan ikk få det helt til at virke... :( er du sikker på at jeg kan bruge det til win 98

Kommentar
Fra : Danishan

Dato : 01-10-03 18:02

Manse9933-----> når jeg har downloadet det hvad skal jeg så gøre...
når jeg åbner den spørger den hvilken fil den skal åbnes med!!!

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 01-10-03 20:46

Det står der i toppen af linket,men man skal bøbe en aktiverings nøgle til de
forskællige skin/suites>

WindowBlinds [More Info]
WindowBlinds is the first utility of its kind. It lets you decide how Windows 98, ME, NT & Windows 2000 look. You can change the style of title bars, buttons, toolbars and much more. It gives you total control over your graphical user interface. Click here to see it in action and click here to learn more about it.

http://www.pixtudio.com/main.php?page=skins&cat=1
________________________________________________________________________
F.eks. dette logika skin koster 10 US Dollars,har man så købt nøglen,så er det bare at dawnloade det,man kan godt dawnloade skins,men de virker først når man har en aktiverings nøgle>
http://www.pixtudio.com/main.php?page=suite&SuiteID=537
(det er det i venstre side)
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-10-03 20:55

(Købe)jeg har selv et jeg købte for to år siden,til xp,det virker fint,men
jeg kan ikke lige finde det på siden,det er nok opdateret så mange gange
siden at det har skiftet udsende og hedder noget andet nu,det kostede 9 US dollars dengang(under 80kr)

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-10-03 21:19

Dengang indstallerede jeg det bare som alt andet software,via setup.exe,så
gik det hele af sig selv,når man har købt aktiverings nøglen så sætter man den ind nede under det skin/suite man har valgt og klikker så på Dawnloade,
så kan man også få forskællige gratis skins,man kan bruge til at ændre udsende på f.eks. Winamp blandt meget andet.
Manse9933

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 02-10-03 23:39
Kommentar
Fra : BS

Dato : 03-10-03 04:32

Hvis der skal sker nogle så skal du bare se her inde : http://wincustomize.com/ hvor du kan lave den hele din windows , så den ikke ligner den windows du har på nu .
Og hvis man er flere bruger på en pcer kan man lave den angangs siden hel om sådan efter din smag , som du kan kigge ind i logons og prøve at kigge inde i WindowBlinds som din skrive bord er lavet hel om .....

M.V.H Brian

Godkendelse af svar
Fra : Danishan

Dato : 03-10-03 12:58

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-10-03 14:25

selv tak