/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Sletning af søgning på søgemaskiner.
Fra : Mordex
Vist : 339 gange
50 point
Dato : 30-09-03 18:03

Hej. Når jeg bruger søgemaskiner, er det for det meste sol.dk.
Hvordan sletter jeg de ord og sætninger der automatisk bliver gemt i søgefeltet, der hvor man skriver det man søger?
Det er ikke webadressen jeg mener, men søgefeltet.
Jeg bruger Windows XP med Explorer 6,0.
Jeg håber på hjælp.

PS. Jeg håber også at det er det rigtige sted jeg har skrevet

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 60 point
Dato : 30-09-03 18:27

Hejsa

Højreklip på internet explorer ikonet (det blå e) > egenskaber > fanebladet indhold > autofuldførelse > fjern flueben..

Så skulle den være i vinkel

mvh Niels

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 30-09-03 20:16

Dårlig samvittighed overfor samleveren

Erling

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-09-03 20:32

Det virker ikke. Har lige prøvet. Når fluebenet kommer på igen vises ordrene igen. Jeg vil slette dem helt fra min pc. Kan det lade sig gøre? Skal jeg installere Explorer igen?

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 30-09-03 20:47

Tak for svaret NielsPT.
Når man kommer ind i autofuldførelse skal man trykke på ryd formularer, så bliver ordrene slettet helt. Det var i hvert fald meget tæt på. Du fik mig i det mindste på rette spor.
Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-09-03 23:15

< erling_l:
> Dårlig samvittighed overfor samleveren

Nej, jeg har ikke dårlig samvittighed over for min kone, men over for strisserne. Og det er ikke dårlig samvittighed.