/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Server
Fra : jens_poulsen
Vist : 434 gange
50 point
Dato : 30-09-03 15:49

Jeg har gået til Tennis i nu ½ år, men har dog stadig problemer af basal karakter - min serv! Jeg server ganske dårligt, og nu hvor jeg har fundet denne gruppe, vil jeg gerne høre om I har nogle tips til en "gammel hund", der forehåbentligt ikke er for gammel til at lære nye tricks.
På forhånd tak
Jens Poulsen, Silkeborg

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-09-03 19:37

jens_poulsen!
Du er hoppet ind på computer "server" spørgsmål så det er ikke sikkert du får noget svar på dit spørgsmål her. Men det med server lød ellers meget godt.
Prøv at stille dit spørgsmål her i stedet for.
http://www.kandu.dk/dk/emne/20201
Emesen.

Kommentar
Fra : ambura

Dato : 03-04-04 12:40

Ja er enig med emesen!